וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן במקום השני אחרי 0:4 על אוויאן

זלאטן כבש ובישל ללאבצי את השער ה-3,000 בהיסטוריית המועדון. 79 דקות לבן בסט ב-2:2 הדרמטי של ברסט מול ראן

המחזור ה-16 בליגה הצרפתית עומד בסימן הדרבי בין סנט אטיין לליון המוליכה שינעל את המחזור וגם בסימן עזיבתו המפתיעה של מיקאל לאנדרו את ליל, רגע לפני משחקה מול סושו אותו סיימה ב-1:1. בינתיים, מי שדווקא הרגיעה הערב (שבת) את הרוחות סביבה היא פריס סן ז'רמן, שלא התקשתה בדרך ל-0:4 על אוויאן. המחזור נפתח בשישי עם 0:0 חלש בין טולוז לבאסטיה. ברסט, עם עדן בן בסט ששיחק 79 דקות, חילצה 2:2 בדרבי מול ראן

שחקני פריס סן ז'רמן עם זלאטן איברהימוביץ'. AP
עוד יום בעבודה. זלאטן איברהימוביץ' עם כריסטוף ז'אלה וז'רמי מנז/AP

פריס סן ז'רמן - אוויאן 0:4

אחרי שעלתה לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום הראשון בזכות ניצחון 1:2 על פורטו, פריס סן ז'רמן חזרה למסלול הניצחונות גם בליגה. החבורה של קרלו אנצ'לוטי הרגיעה את הרחש סביב עתידו של המאמן מאז ההפסד לניס, ולא התקשתה להשיג שלוש נקודות מול קבוצת התחתית של אוויאן. מי אם לא זלאטן איברהימוביץ' חגג את שער הליגה ה-14 שלו עם גלישה מחמישה מטרים בדקה ה-28, אחרי בישול של כריסטוף ז'אלה שביצע דאבל פס עם חאבייר פסטורה. שלוש דקות לאחר מכן זלאטן הוריד בחזה לאסקיאל לאבצי, שכבש לרשת פורטו וכעת עקף את השומר ובעט לקורה ופנימה. הארגנטינאי הבקיע את הראשון שלו בליג 1 ואת השער ה-3,000 בהיסטוריה של פ.ס.ז'. לאבצי יכול היה להגדיל את התוצאה, אך החמיץ פעמיים אפשרות להשלים צמד. מי שלא פספס הוא טיאגו מוטה, שבדקה ה-84 שם את הפציעות מאחור עם שער ראשון העונה. שתי דקות לאחר מכן הוא פינה את מקומו לקווין גמיירו, שחתם את התוצאה אחרי 30 שניות על המגרש.

ראן - ברסט 2:2

עדן בן בסט חזר לאחר עונש הרחקה בגין צהובים, שיחק 79דקות והיה שותף לתיקו הדרמטי של קבוצתו. אחרי מחצית ראשונה חלשה, ז'וליאן פרה הנהדר הבקיע את החמישי שלו העונה והעלה את ראן ליתרון בדקה ה-62. התגלית רומן אלסנדריני הכפיל בבעיטה ממרחק בדקה ה-69, אבל אז החל הקאמבק של ברסט. בנואה לסואמייה צימק שתי דקות לאחר מכן, ובדקה ה-87 בישל לצ'רליסון בנסחופ שהחליף את בן בסט והפך לגיבור הדרבי, כשאחמד קנטארי האורח הורחק בתוספת הזמן. ברסט עם 18 נקודות, שתיים מעל הקו האדום.

סושו - ליל 1:1

אחרי הלם הפרידה ממיקאל לאנדרו, ליל יצאה לסטאד אוגוסט בונאל ורשמה משחק רביעי ללא ניצחון בליגה. סלומון קאלו הפצוע נעדר מהמשחק, ונולן רו שפתח בהרכב הקדים את השוער וכבש בדקה ה-62 אחרי בישול של דימיטרי פאייה. אלא ששתי דקות לאחר מכן יאסין מיקארי הטוניסאי הכניע את סטיב אלאנה וקבע חלוקת נקודות. לואיק פוז'ול הורחק משורות סושו בדקה ה-80.

משחקים נוספים:

מונפלייה - אז'קסיו 0:3
למונפלייה: ג'ון אוטקה (28), רמי קאבלה (32), יונס בלהנדה (67)

נאנסי - ולנסיין 1:1
לנאנסי: ג'ורדן לוטייס (31). לוולנסיין: מסאדיו חיידרה (73, עצמי)

טרואה - ניס 1:1
לטרואה: סטפן דרביון (31). לניס: דריו סביטאניץ' (90)

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
המחליף שלו הציל נקודה. עדן בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully