וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל עכו: בן חיים מחוץ לסגל, דמארי יפתח

האדומים רוצים לשוב לפסגה (א', 20:15, ספ'1). אדל יחזור אל השער, אלרואי כהן בסגל. אבוקסיס לשחקנים: "מבחן גדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו מעולם לא ניצחה את הפועל תל אביב. בבית היא חילצה ממנה שלוש פעמים תיקו (והפסידה פעמיים), בחוץ היא הפסידה את כל חמשת המשחקים.

* בכל עשרת המפגשים בין עכו להפועל תל אביב, האדומים כבשו לפחות שער אחד.

* עכו הפסידה בשני המשחקים בהם גיא ברגר שפט אותה. שניהם היו משחקי חוץ.

* גיא ברגר שפט את הפועל תל אביב פעמיים. בבית היא ניצחה, בחוץ הפסידה 2:1 (לקרית שמונה, מאי 2011).

* דצמבר הוא לא חודש טוב עבור עכו. מתוך 22 משחקים שקיימה לאורך השנים בחודש הזה, היא הפסידה 11 (34.48 אחוזי הצלחה).

* במשחק הבית היחידי שלו בקריירה מול עכו, בעונה שעברה עם בני יהודה, יוסי אבוקסיס ניצח 1:4 (בחוץ הוא הפסיד 2:0).

נתונים: אתר דריבליסט

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו עוקף את איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
חודש דצמבר לא מאיר פנים לעכו בדרך כלל. אוהד קדוסי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

יומיים בלבד לאחר הניצחון על אקדמיקה בליגה האירופית, האדומים כבר ערכו את האימון המסכם לקראת המשחק מול הפועל עכו מחר (ראשון, 20:15, ספורט1 ו-HD). המאמן יוסי אבוקסיס ישנה שוב את המערך ויעבור לשחק עם שני חלוצים וארבעה קשרים. טל בן חיים הסובל מדלקת בשרירי הבטן לא ייכלל בסגל של הפועל ואת מקומו יתפוס עומר דמארי שהחלים מהווירוס בבטנו לצידו של טוטו תמוז בחוד. מי שיחזרו עוד להרכב הם יגאל אנטבי, ג'ון פיינטסיל, אריק דג'מבה דג'מבה, אפולה אדל שסיים לרצות את עונשו, רועי גורדנה, והקפטן וואליד באדיר, ולמעשה אבוקסיס יחזור להרכב שניצח את מ.ס. אשדוד, עם שני שינויים בעמדת השוער ובהתקפה (עם החלמתו של דמארי). שינוי נוסף הוא חזרתו של אלרואי כהן לסגל הקבוצה לאחר היעדרות של חודש. כהן ככל הנראה יועדף על פני זאב חיימוביץ'.

למרות שהפועל תל אביב כבר רשמה חמישה ניצחונות רצופים ונמצאת במגמת שיפור, אבוקסיס לא נח על זרי הדפנה וגם היום באסיפה הקבוצה הזהיר משאננות: "אם נגיע למשחק מחר שאננים נחטוף", אמר המאמן. "גדולה של קבוצה נמדדת דווקא במשחקים כאלה. המשחק מחר הוא מבחן עבורינו ועכו תגיע מחר להילחם, ככה שצפוי לנו משחק מאוד קשה".

הנהלות הכדורגל והכדורסל של הפועל תל אביב החליטו בשיתוף פעולה לאפשר לאוהדי הקבוצה ליהנות מיום אדום במיוחד מחר. אוהדים שירכשו כרטיס למשחק הכדורסל מול הפועל חולון (17:00) יזכו לכניסה חינם לשער 8 למשחק נגד עכו בבלומפילד.

הפועל עכו:

הלחץ בקבוצה נמשך לנוכח המצב. עכו לא ניצחה בחמשת המשחקים האחרונים ואת המאמן שמעון הדרי מטרידה העובדה שהקבוצה שלו מיעטה להגיע למצבים במשחקים נגד הפועל רמת גן והפועל חיפה. על רקע הקרדיט הגדול שקיבלו מרבית השחקנים, החליט המאמן לבצע מיני מהפכה בכל חוליות הקבוצה. מי שיאבדו את מקומם בהרכב הם הכובש המצטיין של עכו אוהד קדוסי והבלם הצעיר אדי גוטליב. את השניים יחליפו בהתאמה לאונרדו פאסוס ודימקאו פידליס, שהיה כבר עם רגל וחצי מחוץ לקבוצה.

פרט לשינויים הללו, הדרי יאלץ להסתדר ללא דדי בן דיין הפצוע ואת מקומו יתפוס לוהאב כיאל, שחוזר להרכב אחרי תקופה ארוכה. נבוישה מרינקוביץ' ודייויד גומז המאכזבים יתחילו את המשחק על הספסל, כאשר גיא דיין שיתופקד כקשר מתחת לחלוץ ויובל שבתאי שישחק על הקו יעלו במקומם. המשחק נגד הפועל תל אביב הוא הראשון מבין שלושה משחקי חוץ קשים שמצפים לקבוצה, כשאחרי המפגש עם האדומים הם יתארחו גם אצל אשדוד (במשחק השלמה) ובני יהודה. הדרי הזהיר את השחקנים מההתקפה של הפועל תל אביב, ובעיקר ביקש לסגור את המגנים ולמנוע מהם לפתח התקפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני הפועל תל אביב, עומר דמארי, רועי גורדנה. דרור פיקלני
חוזרים להרכב. עומר דמארי עם רועי גורדנה/דרור פיקלני

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: גילי ורמוט

אחרי שני משחקים מצוינים במהלך השבוע שעבר, ורמוט הזכיר לנו בדיוק למה הוא נחשב לאחד הכישורונות הגדולים שצמחו כאן בשנים האחרונות. עכו תגיע לבלומפילד במערך הגנתי בכדי לגנוב נקודה או אפילו ניצחון. אם הקשר ישמור על היכולת הטובה שלו גם מחר, סביר להניח שהפועל תוסיף לעצמה עוד שלוש נקודות קלות במאבק האליפות.

הפועל עכו: לאונרדו פאסוס

פאסוס הגיע הקיץ לעכו כהבטחה גדולה, אבל במשחקים הראשונים של העונה הוא לא הצליח להשתלב מקצועית ומהר מאוד החליט הדרי לוותר עליו. כעת הוא מקבל הזדמנות מחודשת, וכדי שבקבוצה יחשבו על האפשרות להשאיר אותו, הוא יהיה חייב להוכיח את עצמו במשחק המפתח נגד הפועל תל אביב.

שחקן הפועל תל אביב גילי ורמוט. ברני ארדוב
מתחיל להזכיר את היכולת המוכרת. גילי ורמוט/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, ג'ון פיינטסיל, וואליד באדיר, ניקולה פטקוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן, גילי ורמוט, עומר דמארי, טוטו תמוז.

הפועל עכו: דודו גורש, שניר משען, משה מישאלוב, דימקאו פידליס, לוהאב כיאל, אמייה טגה, אימורו לוקמן, גיא דיין, יובל שבתאי, תמיר כחלון, לאונרדו פאסוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully