וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אוהד קדוסי ואדי גוטליב יסופסלו

7.12.2012 / 20:01

בעקבות היכולת החלשה לאחרונה, הדרי מתכנן מספר שינויים כאשר פאסוס ופידליס יתפסו את מקומם. שחקן: "זה מסר לכולנו"

הפועל עכו ממשיכה להתכונן למשחק הקרוב שלה ביום ראשון נגד הפועל תל אביב, ואחרי רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון, החליט המאמן שמעון הדרי לקיים מספר שינויים בהרכב לקראת ההתמודדות.

מי שאמורים לשלם את המחיר על היכולת החלשה בשבועות האחרונים הם החלוץ אוהד קדוסי, מלך שערי הקבוצה, כאשר על פי התרגולים האחרונים מי שאמור למלא את מקומו הוא לאונרדו פאסוס. גם בחוליית ההגנה יתבצע שינוי מהותי כאשר אדי גוטליב הצעיר יפנה את מקומו לדימקאו פידליס, שכבר היה עם רגל וחצי מחוץ למועדון.

אוהד קדוסי שחקן הפועל עכו עוקף את איתי ארקין שוער הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
ישלם את המחיר. קדוסי/אדריאן הרבשטיין

פרט לכך, להדרי יש כאב ראש גדול בעמדת המגן השמאלי בעקבות הפציעה של דדי בן דיין. מהראן אבו רייא שב רק היום (שישי) להתאמן ועדיין לא כשיר. מי שאמור להחליף את בן דיין הוא לוהאב כיאל, שצפוי לחזור להרכב. גם דייויד גומז ונבוישה מרינקוביץ', שקיבלו קרדיט בשבועות האחרונים, לא בתוכניות לקראת המשחק הקרוב, כאשר גיא דיין, יובל שבתאי ותמיר כחלון אמורים לשחק בעמדות הקישור הקדמיות.

"זה נראה שהמקום של אף שחקן כמעט לא מובטח", ציין שחקן בקבוצה. "אם קדוסי, שהוא מלך השערים שלנו, פותח על הספסל, זה מסר לכולם". בקבוצה נערכים לשלושה משחקי חוץ קשים מאוד, כאשר לאחר המפגש מול האדומים, עכו תתארח גם אצל אשדוד ובני יהודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully