וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניצחון יקר לרוני לוי במשחק העונה בקפריסין

מערכת וואלה! ספורט

8.12.2012 / 16:27

אנורתוזיס גברה על אפואל ניקוסיה 0:1 וסיימה סיבוב ראשון נדיר. 84 דקות ליצחקי. שהר פתח בהרטה שניצחה בפאדרבורן

ספורט 2

צפו בהצגה של מאור בוזגלו וסטנדרד ליאז'

*** אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי השיגה היום (שבת) ניצחון חוץ יקר 0:1 על אפואל ניקוסיה במשחק העונה בקפריסין והיא סיימה את הסיבוב הראשון עם מאזן נדיר של 11 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-13 משחקים. יאן רזק הצ'כי מצא את הרשת כבר בדקה התשיעית וזה הספיק לאנורתוזיס בשביל להגדיל את הפער שלה בפסגה לארבע נקודות. ברק יצחקי הוחלף על ידי משה אוחיון בדקה ה-84 ושני הישראלים של לוי היו שותפים לניצחון היוקרתי.

*** בן שהר שיחק 76 דקות בניצחון החוץ של הרטה ברלין 0:1 על פאדרבורן במחזור ה-18 בבונדסליגה2. פתיחת סיבוב שני טובה לקבוצה מהבירה שממשיכה להיות מבוססת במקום השני שמוליך בתום העונה לבונדסליגה. הרטה עלתה ליתרון בדקה ה-65, כשאדריאן ראמוס המצוין הטעה שחקן הגנה מארח בתוך הרחבה וסיים עם בעיטה מדויקת לפינה. שהר היה פעיל בחלק הקדמי של הקבוצה וגם הגיע להזדמנות טובה מאוד בדקה ה-56, אבל הבעיטה שלו חמקה החוצה.

*** מאור מליקסון פתח בהרכב ויסלה קרקוב ושיחק 90 דקות, אבל קבוצתו יצאה לפגרה עם תבוסה כואבת 4:1 בידי זאגלבי לובין וירדה למקום ה-13.

רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
עוד צעד בדרך לאליפות? רוני לוי/רויטרס

*** בירם כיאל נכנס בדקה ה-76 במקומו של אמיליו איסאגירה בניצחון הקליל של סלטיק 1:3 על קילמרנוק במחזור ה-16 בליגה הסקוטית. סקוט בראון (27), ג'ו לדלי (67) וגאורגיוס סמאראס (74) כבשו וסלטיק הגדילה את הפער בפסגה לארבע נקודות ונקמה בקילמרנוק, שניצחה אותה 0:2 בסיבוב הראשון.

*** גל שיש (90 דקות) וברק בדש (88 דקות) פתחו בהרכבה של ואסלנד בוורן, שהפתיעה בניצחון חוץ 0:2 על גנט וברחה מהקו האדום. מוחמד גדיר לא נכלל בסגל של בוורן, שלומי ארבייטמן נכנס כמחליף בדקה ה-46 אצל גנט וספג כרטיס צהוב.

*** אוהד לויטה שיחק 90 דקות בניצחון החוץ של אומוניה ניקוסיה 0:1 על נאה סלאמינה במחזור ה-13 בקפריסין. אומוניה שפתחה את העונה לא טוב, ניצחה משחק שלישי ברציפות והיא במגמת שיפור. יובל שפונגין לא שיחק.

* פיראס מוגרבי שיחק 90 ב-0:6 של לאנס על ארמנטייר החובבנית בגביע הצרפתי. הקשר הישראלי "בישל" את השער השישי והאחרון שהיה שער עצמי. זה היה הסיבוב השמיני, שהוא האחרון בגביע הצרפתי לפני הצטרפותן של קבוצות הליגה הבכירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully