וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיטו וילאנובה: "מסי נוסע עם הקבוצה, הוא יכול לשחק"

מאמן ברצלונה הודיע כי הפרעוש צפוי לשחק מול בטיס (א', 21:55, ספ'5): "הוא היה בסדר גמור אחרי האימונים שעשה"

העיסוק היחיד של אוהדי ברצלונה ולמעשה של לא מעט אנשים בעולם הכדורגל כולו מאז יום רביעי, היה במצב הברך הימנית של ליאונל מסי. כזכור, הגאון הארגנטינאי, שרחוק רק שער אחד מהשוואת שיאו של גרד מולר ועומד כרגע על 84 שערים בשנת 2012, נכנס כמחליף במשחק חסר החשיבות של הקטאלנים מול בנפיקה בליגת האלופות ונפצע בדקות הסיום.

תחילה, עברו לא מעט דקות חרדה על מסי עצמו, מאמנו טיטו וילאנובה ומי לא, אבל מהר מאוד התברר שהפציעה לא קשה במיוחד והיום (שבת), התקבלה ההוכחה הסופית.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
אפשר להירגע. מסי בדרך לגרד מולר/רויטרס

ברצלונה פירסמה את הסגל שלה לקראת המשחק מחר (ראשון, 21:55, ספורט 5 ו-HD) בחוץ מול בטיס ומסי נכלל בו, לאחר שערך אימון מלא. במסיבת העיתונאים לקראת המשחק, שהוקדשה רובה ככולה לעיסוק במצבו של מסי, אמר וילאנובה שהכוכב שלו כשיר, אבל החלטה סופית תתקבל רק מחר לקראת שריקת הפתיחה.

וילאנובה אמר: "הוא היה בסדר גמור אחרי האימונים שעשה. הוא במצב טוב, בלי כאבים. לא נעשה שום דבר מהר מדי, לא עם מסי ולא עם אף שחקן אחר ואם הוא לא היה מרגיש טוב, הוא לא היה נוסע עם הקבוצה לסביליה. הוא כן נוסע וזה אומר שהוא יכול לשחק".

המאמן הוסיף: "באופן טבעי, כולם נבהלו מהפציעה. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו. אחרי שעשו לו את הבדיקות הראשוניות ואמרו לנו שזה שום דבר רציני, נרגענו. הקהל שלנו, כמו כל קהל שנפצע לו שחקן מרכזי כל כך, היה מאוד מודאג, אבל מסי שוב הוכיח שהוא תמיד רוצה לשחק. אנחנו שמחים, כי איתו אנחנו הרבה יותר חזקים, אבל לא היינו צריכים את הפציעה כדי לדעת את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully