וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה המפוצץ של אברמוביץ' לגווארדיולה

דיווח: הבעלים של צ'לסי יציע למאמן ברצלונה לשעבר חוזה לארבע שנים תמורת 20 מיליון ליש"ט לעונה, לא כולל בונוסים

חוסר ההצלחה של רפא בניטס בצ'לסי, למרות שמדובר בתקופה קצרה של הספרדי במועדון, גורמת כנראה לרומן אברמוביץ' להתחיל ולתכנן את העונה הבאה. ב-ESPN מדווח הבוקר (שבת) שהבעלים המיליארדר יעשה מאמץ עילאי כדי להנחית אצלו את פפ גווארדיולה, ומוכן אפילו לשלם לו 20 מיליון ליש"ט לעונה.

אברמוביץ', שפיטר שמונה מאמנים בתשע שנים וחצי, מחזר כבר זמן רב אחרי גווארדיולה מאחורי הקלעים, כאשר המאמן שהכריז על שנת שבתון ומבלה אותה בניו יורק נמצא כחלק מהתוכניות של צ'לסי. על פי אותו דיווח, המנהל הטכני של צ'לסי מייקל אמנלו כבר הכין רשימת מועמדים, ובה הוא כלל גם את יורגן קלופ, מאמנה של דורטמונד.

פפ גווארדיולה מאמן ברצלונה. רויטרס
קורא ספרים, רואה כדורגל, נמצא עם המשפחה. פפ גווארדיולה/רויטרס

גווארדיולה אמור להיות השם החם הקיץ בין הקבוצות הבכירות באירופה, כאשר גם פריס סן ז'רמן, מילאן ובאיירן מינכן לוטשות עיניים לכיוונו. כדי לוודא שאכן מאמן ברצלונה לשעבר יבחר דווקא בצ'לסי, אברמוביץ' מתכנן כאמור להציע לו שכר חלומי לצד חוזה לארבע עונות, ובנוסף בונוסים שיהפכו אותו למאמן המרוויח ביותר בעולם.

מי שמצנן מעט את ההתלהבות הוא דווקא סוכנו של גווארדיולה, ג'וספ מריה אורוביטג, שאמר לאחרונה שהקטאלני לא יקבל שום החלטה לפני השנה החדשה: "פפ גווארדיולה לא יקבל שום החלטה לפני ינואר. הייתי איתו בניו יורק לפני 15 יום, והוא אמר לי שהוא לא יחליט לפני ינואר או פברואר איזו קבוצה לאמן. זה לא משנה מה יקרה, לפני התקופה הזו הוא לא יליט לגבי שום מועדון או נבחרת. רק הוא יחליט לגבי עתידו. כעת הוא עם משפחתו, נח, קוא, נהנה מהתחביבים שלו, רואה כדורגל. בינואר הוא יתחיל לחשוב איזו קבוצה הוא רוצה לאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully