וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליפשיץ שוחרר מאשקלון וסיכם בהפועל ירושלים

הרכז הישראלי (28, 1.77), איבד את מקומו ברוטציה של עדי אזולאי לאחר צירופו של פרי, ומצטרף רשמית לקבוצה של דרוקר

אליצור אשקלון הודיעה היום (שישי) על שחרורו של הרכז ליאור ליפשיץ מהסגל. מעמדו של ליפשיץ נפגע בצורה קשה במחזורים האחרונים לאחר שהרכז מרקי פרי הוחתם. במשחק הניצחון מול הפועל ירושלים שותף ליפשיץ לשתי דקות בלבד, ובניצחון באולם הפחים על הפועל חולון הוא כלל לא שותף. בינתיים סיכם ליפשיץ רשמית את תנאיו בהפועל ירושלים, שם יעבה את הסגל בעמדות הגארד, והוא עשוי לשחק כבר במשחק מול מכבי חיפה.

ליפשיץ (28, 1.77) הצטרף לאשקלון לאחר שניהל במהלך הקיץ מגעים עם ברק נתניה, בה שיחק בעונה לפני כן, ובני הרצליה, והיה אמור לחלוק את דקות המשחק בעמדה מספר 1 עם עודד שעשוע. כשאשקלון לא הצליחה להתחבר, צירף המאמן עדי אזולאי את מרקי פרי, וכאמור ליפשיץ נדחק אחורה ברוטציה. בשישה משחקים בהם שותף העונה, מתוכם פתח פעם אחת בלבד בחמישייה, קלע ליפשיץ 5.3 נקודות בממוצע, הוסיף 2 אסיסטים ו-1.8 ריבאונדים, כל זאת ב-20.5 דקות למשחק.

שחקן עירוני אשקלון ליאור ליפשיץ. מגד גוזני
מאשקלון לירושלים. ליאור ליפשיץ/מגד גוזני

הפועל ירושלים תצא השבוע לשבוע גורלי נוסף בו תארח את מכבי חיפה בליגת העל ותתארח בצ'כיה אצל נימבורק של ננו גינזבורג. אם ברצונה של ירושלים להעפיל לסיבוב השני ביורוקאפ היא תצטרך לנצח את המשחק החוץ בצ'כיה בהפרש גדול מאוד.

הקבוצה של עדי אזולאי, שניצחה את שני משחקיה האחרונים ויצאה מהמקום האחרון בטבלה, תארח שני משחקי ליגה בשבוע הקרוב. ביום ראשון תפגוש אשקלון את מכבי ראשון לציון (19:40, פריצות בספורט 5), למשחק מהמחזור התשיעי, וביום חמישי תפגוש למשחק השלמה חשוב לתחתית את בני הרצליה (18:00, פריצות בספורט 5).

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully