וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן-הפועל חיפה: הצ'אנס האחרון של קלינגר?

מאמן סוגרת הטבלה חייב ניצחון בקרב התחתית (שבת, 18:00, אין שידור), אך לא יבצע שינויים בהרכב. בראון יפתח ברמת גן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל רמת גן והפועל חיפה נפגשו 37 פעמים בליגה הראשונה. חיפה ניצחה 20 (אחד טכני בנובמבר 1952), רמת גן ניצחה ב-10 ושבעה משחקים הסתיימו בתיקו.

* הפועל רמת גן מעולם לא ניצחה עם השופט זיו אדלר. יש לה איתו תיקו ושני הפסדים.

* להפועל חיפה יש 50 אחוזי הצלחה בדיוק בחודש דצמבר.

* מאמן הפועל רמת גן אלי כהן מעולם לא הפסיד כמאמן להפועל חיפה. בשמונה משחקים מולם יש לו שישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* אבל גם ניר קלינגר, בשני המשחקים שלו מולה, לא הפסיד עדיין להפועל רמת גן (כמאמן הפועל באר שבע ב-10/11).

* הפועל רמת גן עדין לא ניצחה העונה משחק ביתי. יש לה שני הפסדים וארבע תוצאות תיקו בבית.

נתונים: אתר דריבליסט

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
ההזדמנות האחרונה? ניר קלינגר/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות

הפועל רמת גן:

בהפועל רמת גן ינסו לשים מאחור את ההפסד האכזרי 2:3 להפועל באר שבע באמצע השבוע שעבר וכעת מרוכזים במאמצים לקראת קרב התחתית הלוהט נגד הפועל חיפה, שמדורגת במקום האחרון. שחקני רמת גן, שטרם ניצחו העונה בביתם, יודעים שנצחון מחר, ירחיק אותם מרחק של שש נקודות מהקבוצה של ניר קלינגר.

למאמן אלי כהן יש כאב ראש לא קטן בכל הנוגע להרכב. הקשר ג'יבריל סידיבה מורחק בעקבות הכרטיס האדום שספג בבאר שבעוגם עומר בוקסנבוים שפצוע בשרירי המפשעה נמצא בספק גדול למשחק. וובה בראון שנכנס כמחליף בווסרמיל, יקבל את חולצת ההרכב הראשון בקישור האחורי, כאשר ארתור אטצזיאנוב מועמד לפתוח במידה ובוקסנבוים לא יוכל לשחק. מיכאל זנדברג צפוי לפתוח בקישור הקדמי במקומו של אופיר חמו.

"כולם יודעים מה המשמעות של המשחק מחר עבור הפועל רמת גן ולא פחות עבור הפועל חיפה", אמר הבלם טל חן לאתר הרשמי של המועדון. "אנחנו מגיעים נחושים ומאמינים בעצמנו ואני מקווה שזה יעזור לנו להשיג תוצאה ראויה. אין ספק שההפסד בבאר שבע היה אכזרי, להפסיד מגול בתוספת הזמן זה צביטה לא קטנה בלב, אבל אין לנו זמן עכשיו להתעסק בזה ולהיות מדוכדכים. לשמחתי ידענו בימים האחרונים דווקא להתעסק בדברים הטובים שהיו במשחק וזה בין היתר העובדה שידענו לחזור מפיגור פעמיים ועוד כשהיינו בחסרון של שחקן וזה מאוד חיזק אצלנו את האמונה בקבוצה. אנחנו לוקחים את הדברים הטובים האלה וממשיכים איתם הלאה", הוסיף חן.

הפועל חיפה:

למרות ההפסדים הרצופים של הפועל חיפה בשבועות האחרונים, נדמה שהפעם, הפסד להפועל רמת גן יחייב זעזוע מיידי, ככל הנראה בצוות המקצועי. מלבד שאלת עמדת המאמן, עסקו השבוע בתרגולים מקצועיים. המאמן ניר קלינגר תרגל מערך של שלושה בלמים וכן תרגל את סטפן דנקוביץ' כמגן ימני ודנילו ניקוליץ' כמגן שמאלי. היום (שישי) קלינגר לא תרגל הרכב אך מסתמן שלא יהיו יותר מדי שינויים, מלבד אלו שהוזכרו בעמדות המגינים.

גיא צרפתי שנפצע אתמול באימון ערך אימון קל ולא ברור אם יהיה כשיר למשחק. אם צרפתי לא יהיה כשיר, עאהד עזאם או פביאן סטולר צפויים להחליפו בהרכב כשרן אבוקרט וגל אראל ישחקו בעמדות קדמיות יותר. בקבוצה ניסו כל השבוע להחדיר מוטיבציה בשחקנים, כאשר ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון תסבך את הקבוצה ותיצור פער גדול מדי מהקו האדום. "לא משנה מי עומד על הקווים אנחנו חייבים לנצח, בשביל עצמנו" אמר אחד השחקנים. "משחק מול רמת גן הוא המשחק הכי חשוב. שהיה לנו עד עכשיו וחסר לנו שלא נביא את שלוש הנקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וובה בראון שחקן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
ייכנס לנעליו הגדולות של סידיבה. בראון/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל רמת גן - וובה בראון

הקשר, תוצרת מחלקת הנוער של המועדון, ייכנס לנעליים הגדולות של ג'יבריל סידבה המורחק, בקישור האחורי. אם גם עומר בוקסנבוים יעדר, תיפול כל מלאכת אחזקת מרכז המגרש על כתפיו של בראון הצעיר, שכבר הספיק לשחק העונה במספר משחקים. בראון יצטרך להיות מרוכז ושקט כדי שרמת גן תוכל להשיג שליטה במשחק ולצאת עם שלוש הנקודות מקרב התחתית הקריטי הזה.

הפועל חיפה - קאלה דרשלר

אחרי התצוגה החלשה בדרבי יצטרך קאלה דרשלר להתאושש מהר וכבר מחר להיות שוב אותו שוער של המחזורים הראשונים. דרשלר יצטרך להקרין בטחון עבור שחקני ההגנה ובמצבים שרמת גן תגיע לנעול את השער כדי להביא 3 נקודות יקרות מאוד לחיפה.

הרכבים משוערים

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, טל מעבי, וובה בראון, עומר בוקסנבוים (ארתור אטצזיאנוב), מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, דויד מנגה, אנטון ארחיפוב.

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם (סטפן דנקוביץ'), אושרי רואש, דושאן ברקוביץ', עדי שלג (דנילו ניקוליץ'), פביאן סטולר (גיא צרפתי), רן אבוקרט, יוסי דורה, גל אראל, מהראן לאלה, יובל אבידור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully