וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-מ.ס. אשדוד: דרור קשטן חוזר לשני בלמים

7.12.2012 / 13:36

אחרי שני הפסדים, המאמן יחזור לשיטה הקודמת מול אשדוד (ש', 18:30, ספ' 2). פטי ימשיך להיעדר אצל האורחת, עידן ציון יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה ואשדוד נפגשו 46 פעמים עד כה בליגה הראשונה. לבני יהודה יש 21 ניצחונות (מהם אחד טכני, במחזור הראשון של 2009/10), לאשדוד 18 ניצחונות. תיקו בין השתיים זה דבר נדיר: רק שש פעמים (לאחרונה: בעונה שעברה). שערים: 60:69 לאשדוד.

* כמארחת יש לבני יהודה 13 ניצחונות מ-23 משחקים. אשדוד ניצחה שבע פעמים ושלושה משחקים נגמרו בתיקו.

* אשדוד לא כבשה נגד בני יהודה בחוץ מאז ינואר 2010.

* לבני יהודה יש ניצחון אחד בלבד בשבעה משחקים בהם שפט אותה חלים זטמה (על הפועל חיפה, 2009/10). עוד יש לה שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים איתו.

* גם את אשדוד שפט זטמה שבע פעמים (שלושה ניצחונות, שלושה הפסדים ותיקו), אבל היא מעולם לא ניצחה איתו בחוץ.

* בני יהודה תחגוג מול אשדוד 1,500 הופעות בליגה הראשונה. המאזן ערב המשחק: 491 ניצחונות, 467 תיקו, 541 הפסדים. 1882:1714 בשערים. אחוז הצלחה: 45.07.

* יוסי מזרחי פגש את בני יהודה 32 פעמים ב-16 השנים האחרונות. רק חמישה משחקים הסתיימו בתיקו. מזרחי ניצח ב-14 והפסיד 13.

* דרור קשטן פגש את אשדוד 27 פעמים ב-16 השנים האחרונות. ניצח ב-15 משחקים, סיים שמונה בתיקו והפסיד ארבע פעמים.

נתונים: אתר דריבליסט

שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן, עם אמיר עגייב. ברני ארדוב
ממשיך לחזור לעצמו ולהרכב. גלבאן/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הקבוצה מגיעה להתמודדות עם אשדוד, אחרי שני הפסדים רצופים, לקרית שמונה והפועל באר שבע, שדרדרו אותה עד המקום השישי בטבלה. המאמן דרור קשטן ניסה במהלך השבוע מספר מערכים וכמה אופציות להרכב ובסופו של דבר החליט לזנוח את מערך שלושת הבלמים ובמקום זה, לעבות את הקישור והחלק הקדמי. איציק עזוז, שהתאושש מפציעה, ישוב לעמדת המגן הימני, גל כהן וסארי פלאח יתופקדו בעמדות הבלמים, ואביב חדד יאבד את מקומו בהרכב ויירד לספסל.

קשטן התלבט רבות השבוע בין נס זמיר וסתיו פיניש בחוליית הקישור, ובסופו של דבר לאחר שהמאמן התאכזב מיכולתו של זמיר, יערוך פיניש המוכשר הופעת בכורה בהרכב ויפתח לצידו של קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. שלו מנשה ישוב להרכב ויפתח בכנף שמאל, כאשר עוז ראלי ששיחק כמגן בבאר שבע, יפתח בקישור באגף ימין. פדרו גלבאן, שמתחיל להראות ניצוצות של יכולת טובה במשחקים האחרונים, ימשיך לקבל אשראי ממאמנו ויפתח בחלק הקדמי יחד עם ננאד מרינקוביץ'. אור ברוך הפצוע, סובל ממתיחה חזקה מאוד בשריר הירך האחורי, לא נכלל בסגל וצפוי להיעדרות של מספר שבועות.

בהנהלת הקבוצה החליטו למכור כרטיסים ב-10 שקלים בלבד לילדים, נוער, חיילים ונשים וזאת במטרה להביא כמה שיותר צופים לאצטדיון. המחירים יהיה תקפים כמובן, גם עבור אוהדי מ.ס.אשדוד שישבו ביציעים 10-11. אמש בתום האימון יצאו כל אנשי הקבוצה לארוחת ערב משותפת במסעדה. את הארוחה שילמו ננאד מרינקוביץ' ושלו מנשה וזאת בעקבות התקרית ביניהם באימון בשבוע שעבר.

מ.ס. אשדוד:

אחרי ההפסד הביתי 1:2 להפועל תל אביב במחזור שעבר, ינסו שחקני אשדוד להתאושש מול יריבה תל אביבית נוספת, מחר בבלומפילד. הבלם הקונגולזי יאיא פטי, עדין לא התאושש מהפציעה בשרירי המפשעה וימשיך להיעדר. מיקי סירושטן שמילא את מקומו בהצלחה, נגד האדומים ימשיך לקבל קרדיט נוסף בעמדת הבלם. המגן הימני המורחק, עופר ורטה יעדר ומי שתורגל במקומו בהרכב הוא עידן ציון, שעדיין לא שיחק העונה בליגת העל. גם הבלם תמיר עדי ושחקן קבוצת הנוער תום בן זקן (בנו של הבעלים ג'קי, ר"ב), תורגלו לסירוגין בעמדת המגן, אולם נראה כי בסופו של דבר יפתח ציון בעמדה זו.

בשאר ההרכב לא צפוי שינוי, כאשר בן בוטבול וחאתם עבד אלחמיד, ימשיכו לשחק לצידו של ניר ביטון בקישור האחורי. דוד רביבו, הקפטן הוותיק, שחגג השבוע במזל טוב, יום הולדת 35, יתופקד כרגיל במרכז המגרש, כאשר מוראד אבו ענזה ודימיטאר מקרייב שהיו חלשים מאוד נגד הפועל תל אביב, ימשיכו לפתוח בחוד.

בתדריך הטקטי, הקרין המאמן יוסי מזרחי, קטעים ערוכים ממשחק ההתקפה של בני יהודה, כאשר הוא נותן דגש מיוחד על כך ששני המגנים של הזהובים מרבים לתקוף ולהצטרף לחלק הקדמי.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
קשר בני יהודה סתיו פיניש. נמרוד סונדרס
הגיע תורו להוכיח את יכולתו. פיניש/נמרוד סונדרס

יעמדו למבחן

סתיו פיניש - בני יהודה

פס הייצור של מחלקת הנוער של בני יהודה ניפק בשנים האחרונות שחקנים רבים לקבוצה הבוגרת. אחרי שחברו הטוב אמיר עגייב כבר השתלב העונה בסגל של קשטן, הגיע כעת תורו של פיניש לקבל הזדמנות להוכיח את יכולתו. הקשר הצעיר היה אחד השחקנים הבולטים בקבוצת הנוער של המועדון בעונה שעברה וכעת הוא צריך להראות, שהוא יכול לשחזר את אותה יכולת, גם במגרש של 'הגדולים'. פיניש יצטרך להיות במיטבו וזה בהחלט לא יהיה קל מול הקישור האחורי המוכשר של אשדוד.

יעמוד למבחן: דימיטאר מקרייב

החלוץ הבולגרי מתקשה לשחזר העונה את הכושר הטוב בו היה בקדנציה הקודמת שלו באשדוד. למרות שכבש כבר העונה שישה שערים, מקרייב לא מוצא את הרשת בארבעת משחקיה האחרונים של הקבוצה. במשחק האחרון נגד הפועל תל אביב, הוא היה אחד החלשים בקבוצה וכעת יצטרך לשדרג את כושרו, כדי שאשדוד תצליח לצאת עם נקודות, ממשחק החוץ הקשה בבלומפילד.

שחקן מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב. ברני ארדוב
מתקשה לשחזר העונה את הכושר הטוב שלו. מקרייב/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, סארי פלאח, גל כהן, כפיר אדרי, סתו פיניש, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, עוז ראלי, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ'.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עידן ציון, ישראל ראש, מיקי סירושטן, ג'ואון אושיאניווה, בן בוטבול, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, דוד רביבו, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully