וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס: "נחמד מאוד שכל אירופה מדברת עלינו"

כוכב דורטמונד מתייחס להצלחה הגדולה של אלופת גרמניה בליגת האלופות: "לא אכפת לי מול מי נוגרל, כי הכל אפשרי"

דורטמונד ניצחה השבוע 0:1 את מנצ'סטר סיטי במחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של ליגת האלופות וסיימה את בית ד' במקום הראשון עם 14 נקודות מ-18 אפשריות, שלוש לפני ריאל מדריד. אגב, על פי פרסומים בקיקר, דורטמונד הכניסה עד כה סכום אדיר שנאמד ב-32.35 מיליון יורו מליגת האלופות, וזה רק משלב הבתים.

מרקו רויס שחקן דורטמונד. GettyImages
"מצפה בכיליון עיניים להגרלה". רויס/GettyImages

אין ספק שהכוכב הגדול ביותר של השוורצגלבן הוא מרקו רויס. הקשר הנהדר כבש העונה חמישה שערים בליגה ובישל חמישה נוספים, כשלכך הוא מוסיף גם שלושה כיבושים בליגת האלופות (נגד מנצ'סטר סיטי, ריאל מדריד ואייאקס, כולם במשחקי החוץ).

היום (שישי) התראיין רולס רויס בתקשורת הגרמנית ואמר: "נחמד שכל אירופה מדברת עלינו ועל הצורה בה אנחנו משחקים כדורגל. למרות זאת, לא נסתנוור מזה ונישאר מרוכזים בעצמנו. אנחנו יודעים שהכל יכול להתהפך מהר מאוד ונמצא את עצמנו במצב אחר. אסור לנו אפילו לחלום על גמר ליגת האלופות עכשיו. למרות זאת, אנחנו מרוצים מאוד מהצורה בה שיחקנו בשלב הבתים, הראינו לכולם שאנחנו קבוצה רצינית, במיוחד כאן בדורטמונד, כשניצחנו בכל משחקי הבית.

"כל יריבה יודעת שהיא צריכה להתמודד איתנו, אני מצפה בכיליון עיניים להגרלת שמינית הגמר ב-20 בדצמבר. לא ממש אכפת לי נגד מי נשחק, הכל אפשרי כשאתה מאמין בעצמך. צברנו הרבה ביטחון, אבל אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully