וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 2:3 את ויאדוליד

ויאדוליד הובילה פעמיים בזכות צמד של מאנושו (7,22), אבל קרים בנזמה (12) ואוזיל (44, 72) הובילו את האלופה לניצחון

שבוע לאחר הניצחון הגדול בדרבי מול אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד שבה לליגה הספרדית הערב (שבת), למשחק חוץ לא פשוט מול ויאדוליד המפתיעה במסגרת המחזור ה-15 והצליחה לנצח אחרי מאבק עיקש מאוד 2:3 במשחק שבו היא פיגרה פעמיים במחצית הראשונה.

מסוט אוזיל היה גיבור המשחק הזה עם צמד (44 ו-72) שהוביל את קבוצתו למהפך אחרי פיגור של 2:1. קארים בנזמה כבש את הראשון של האלופה (12). מאנושו כבש צמד שלא הספיק עבור המארחת (7 ו-22). הניצחון של ריאל העלה את מאזנה ל-32 נקודות, שמונה פחות מברצלונה שתתארח מחר אצל ריאל בטיס. במשחקים נוספים, סוסיאדד וחטאפה נפרדו ב-1:1 דרמטי מלאגה הביסה 0:4 את גרנאדה ועלתה למקום הרביעי, ואילו ולנסיה השיגה 0:1 בחוץ על אוסאסונה במשחק הבכורה של ארנסטו ולוורדה על הקווים.

מסוט אוזיל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
גיבור הניצחון עם צמד. מסוט אוזיל חוגג שער/GettyImages

ויאדוליד - ריאל מדריד 3:2

בשבוע החולף סופסוף חייכו קצת בצד הלבן של בירת ספרד. ה-0:2 החד צדדי מול אתלטיקו בדרבי, שימר את הדומיננטיות האדירה של ריאל בעיר. הערב חזרו הבלאנקוס לליגה והצליחו לסגור מעט את הפער מברצלונה המוליכה אחרי ניצחון קשה על ויאדוליד המפתיעה. האלופה צימקה אומנם את הפער לשמונה נקודות מברצלונה, אך לא לפני שפיגרה פעמיים במחצית הראשונה בזכות צמד של מאנושו. מסוט אוזיל היה גיבור הניצחון הזה עם צמד משלו שהוביל מהפך אחרי פיגור 2:1. בסך הכל מוריניו יכול להיות מרוצה ממשחק ההתקפה שלו, אך לא מחוליית ההגנה שספגה שני שערים שטותיים שהגיעו מכדורי קרן. מי שיכול להיות מאוכזב מהמשחק הזה הוא קאקה, הקשר הברזילאי הנהדר, שכיכב באמצע השבוע מול אייאקס בליגת האלופות, אך שוב התייבש במשך 90 דקות על הספסל.

פתיחת המשחק הייתה מדהימה והמארחים עלו ליתרון מוקדם כבר אחרי שבע דקות של משחק. הגנת ריאל לא הסתדרה עם כדור קרן של אלברו רוביו ומי שניצל את זה היה מאנושו, שהשתלט ראשון על כדור טועה ברחבה ומקרוב דחק פנימה. 0:1 לוויאדוליד. היתרון של ויאדוליד החזיק מעמד חמש דקות בלבד עד שחוסה קאייחון חטף כדור בצד ימין ושלח כדור רוחב לקרים בנזמה, שבנגיעה אחת ברגל ימין בעט מקרוב פנימה והרגיע את הבלאנקוס הלחוצים. 1:1

כשהיה נדמה שריאל בדרך למהפך, ויאדוליד שוב עקצה עם שער שהיה כמעט שיכפול מדוייק של הגול הראשון. איקר קסיאס יצא לא טוב לכדור קרן של פטריק אברט ואותו מאנושו נגח פנימה וכבש את השני שלו ושל קבוצתו. 1:2 מדהים לויאדוליד. כשהיה נדמה שויאדוליד יורדת להפסקת המחצית ביתרון, האלופה עקצה עם שער במהלך קבוצתי נאה. מסוט אוזיל חדר לרחבה ומסר לקרים בנזמה, שהחזיר לו דאבל פס עם העקב והגרמני בעט מקרוב פנימה. 2:2 במחצית.

למרות השוויון המאוחר, מוריניו לא אהב את המשחק של ריאל במחצית הראשונה וביצע שני חילופים סופר התקפיים במחצית השניה כאשר אנחל די מריה ולוקה מודריץ' נכנסו במקום שני המגנים - נאצ'ו ואלברו ארבלואה. בדקה ה-72 הצליחה ריאל מדריד לעלות ליתרון ראשון במשחק. בנזמה הוכשל כ-17 מטרים משערה של ויאדוליד מצד ימין. רונאלדו ויתר על הבעיטה לטובתו של אוזיל, שבעט כדור מסובב אדיר אל בין חיבורי הקורות כדי לכבוש את השני שלו והשלישי של ריאל. 2:3 לריאל מדריד.

אלברטו מאנושו, שחקן ויאדוליד חוגג שער. רויטרס
הדהים את ריאל עם צמד במחצית הראשונה. מאנושו/רויטרס

מלאגה - גרנאדה 0:4

אחרי שלושה משחקים בכל המסגרות שבהם היא לא מנצחת, חזרה הקבוצה המפתיעה של מנואל פלגריני למסלול הניצחונות על חשבונה של גרנאדה הקטנה. אחרי שנתן למספר שחקנים לנוח במשחק ליגת האלופות מול אנדרכלט, עלה פלגריני עם הרכב חזק למשחק הזה שהכוכב שלו היה לא אחר מאשר חאבייר סביולה.

"הארנבון" פתח בהרכב ובישל לחואקין את השער הראשון בדקה ה-27. שש דקות עברו עד שסביולה עצמו כבש את השני במבצע מצוין. בדקה ה-75 חואקין שכבש את הראשון בישל לאיגנסיו קמאצ'ו את השלישי. רוקה סנטה קרוס התכבד עם הקינוח בדקה ה - 85 אחרי שניצל בישול אומנותי של דייגו בונאנוטה הארגנטינאי. בעקבות הניצחון החשוב הזה עלתה מלאגה למקום הרביעי המוליך למוקדמות ליגת האלופות בעונה הבאה. גרנאדה הקטנה נותרה מתחת לקו האדום ותיאבק עד תום העונה על חייה בליגה הראשונה.

חאבייר סביולה שחקן מלאגה (משמאל) עם נאצ'ו מונריאל. רויטרס
שמח באנדלוסיה. חאבייר סביולה חוגג עם נאצ'ו מונריאל/רויטרס

במשחקים נוספים:

סוסיאדד - חטאפה 1:1
לסוסיאדד: קרלוס מרטינס (90). לחטאפה: אנחל לאפיטה (86)

אוסאסונה - ולנסיה 1:0
לוולנסיה: רוברטו סולדאדו (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully