וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביירון סקוט: "צריך לתת לעומרי כספי הרבה קרדיט"

מאמן קליבלנד מרוצה מהשיפור של הישראלי: "הוא כל הזמן היה חיובי". כספי עצמו מדבר על חוויית ה-NBA בצל מבצע עמוד ענן

עומרי כספי מתחיל לקבל יותר קרדיט במשחקים האחרונים של קליבלנד, ולאט לאט חוזר לעניינים אחרי פתיחת העונה הקשה. הלילה (שישי) נערכה כתבה על הישראלי הראשון ב-NBA באתר הרשמי של קליבלנד, ובה התייחס כספי גם לחיים בארצות הברית, שעה שבישראל התנהל מבצע "עמוד ענן".

"האמת שזה השפיע עלי במשחק אחד", אמר הפורוורד שהגיע לליגה ב-2009. "כשהכל התחיל היה לנו משחק בברוקלין, ובשלוש הדקות הראשונות פשוט לא הייתי שם. הראש שלי לא היה במשחק. לא היתי מרוכז. ומאז ואילך, חשבתי: אסור לך לחשוב על זה. אין שום דבר שאתה יכול לעשות. אתה לא יכול לדאוג לזה, אתה צריך לשחק כדורסל, זו העבודה שלך. מאותו רגע הייתי מרוכז ב-100 אחוז בכדורסל ולא נתתי לזה להשפיע עלי".

עומרי כספי שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
מתחיל לחזור לעצמו אחרי תקופה לא פשוטה. כספי/AP

על השיפור הניכר שלו במשחקים האחרונים - מאז ה-23 בנובמבר הוא קולע ב-54 אחוז מחוץ לקשת (14 מ-26), אמר כספי: "המאמן כל הזמן אומר לי שההגנה היא לפני הכל. אם אתה עושה את הדברים הקטנים - ריבאונד, משחק חזק בהגנה - תקבל יותר דקות. הדברים עכשיו באים לי יותר קל בהתקפה. כל הזמן היתה לי סבלנות. בתחלית העונה לא שיחקתי הרבה, אבל החלטתי להישאר חיובי. אני מרגיש שאני מקבל הרבה הזדמנויות לתרום".

ביירון סקוט שיבח גם הוא את הסמול פורוורד המחליף שלו: "הדבר הכי חשוב הוא שהוא המשיך להשקיע. הוא לא אכל את עצמו, הוא הסתכל על זה כך: אם אקבל עוד הזדמנות, אני הולך לנצח אותה. הוא כל הזמן היה חיובי, וכשהוא קיבל את ההזדמנות שלו הוא היה די טוב. צריך לתת לו הרבה קרדיט, יש לו השפעה חיובית על מה שאנחנו עושים ואני חושב שזה שולח מסר גם לשחקנים האחרים, שאם אתה מקבל הזדמנות, כדאי שתהיה מוכן".

עומרי כספי (מימין), דיון ווייטרס, ביירון סקוט, קליבלנד קאבלירס. AP
"כספי כל הזמן היה חיובי". ביירון סקוט עם הישראלי ודיון ווייטרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully