וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל: פרנק מנץ מונה למאמן נבחרת גרמניה

יריבת ישראל ביורובאסקט 2013 קידמה את מנץ, ששימש כעוזר מאמן, במקום סבטיסלב פשיץ' שעזב לטובת באיירן מינכן

לאחר שהסרבי המעוטר סבטיסלב פשיץ' עזב במפתיע את את משרתו כמאמן נבחרת גרמניה, הפך היום (חמישי) פרנק מנץ ליורשו בתפקיד באופן רשמי. גרמניה, יריבתה של נבחרת ישראל בבית א' ביורובאסקט 2013 שייערך בסלובניה, נאלצה למצוא מחליף לפשיץ' לאחר שזה התפתה לחתום בבאיירן מינכן, קבוצתו של יותם הלפרין. על פי תקנון איגוד הכדורסל הגרמני, אסור למאמן לאמן קבוצה במקביל לעבודתו בנבחרת, ולפיכך, פשיץ' נאלץ לעזוב את תפקידו מבלי שאימן את הנבחרת אפילו בטורניר גדול אחד, ולמעשה, כיהן בתפקיד רק בשלב המוקדמות ליורובאסקט הקרוב.

מנץ מחליפו הוא כדורסלן עבר גרמני שפרש ממשחק פעיל בשנת 1993. הוא שימש כעוזר מאמן הנבחרת עוד בעידן המאמן הקודם בדירק באוורמן בשני טורנירי יורובאסקט ב-2009 וב-2011, ובאמתחתו ניסיון לא מועט בשלל תפקידים בנבחרת הגרמניות הצעירות. הוא אימן את נבחרות הקדטים והנוער של גרמניה, ובשנתיים האחרונות אימן את נבחרת העתודה של גרמניה, עימה לא הגיעה להישגים יוצאים דופן. כעת, הוא ינסה להצעיד את הנבחרת הבוגרת, שמתקדמת בצעדי ענק, להישגים כבר ביורובאסקט הקרוב. לאחרונה אף נודע כי דירק נוביצקי עשוי להחמיץ את האליפות, על מנת לנסות ולהתאושש מפציעה שסוחב הפורוורד הנהדר בברכו.

"אני יודע שלאמן את נבחרת גרמניה זו לא משימה קלה, אך יש לי מוטיבציה גבוהה להוציא ממנה את המיטב. אצור בקשר בקרוב עם השחקנים, אותם אני מכיר מקרוב מאוד", אמר מנץ בקצרה לאחר מינויו. גרמניה וישראל יתמודדו בבית א' ביורובאסקט בסלובניה, יחד עם אוקראינה, בריטניה, צרפת ובלגיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully