וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "המפגש מול בית"ר הוא אמוציונלי עבורי"

6.12.2012 / 16:00

קשר מכבי ת"א מתכונן למפגש מול האקסית: "יהיה משחק מעניין לאוהדים". שחקני הקבוצה ביקרו חולים בבית חולים שיקומי

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שחקני מכבי תל אביב יקיימו הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים, שייערך ביום שני הקרוב באצטדיון רמת גן. ארבעת שחקני הנבחרת הצעירה שסיימו את מחנה האימון עם הנבחרת בשפיים, דור מיכה, עומר ורד, מונס דאבור וברק לוי ישובו הערב להתאמן עם הקבוצה.

בתוך כך ארבעה משחקני הקבוצה, הקפטן שרן ייני, גל אלברמן, רפי דהן ואלי זיזוב הגיעו הבוקר לביקור מיוחד בבית החולים השיקומי בתל השומר לקראת חג החנוכה. הארבעה, ביחד עם שני נציגי ארגון "אחים לסמל", ארגון של אוהדי הקבוצה הפועלים בהתנדבות למען הקהילה, עברו בין המאושפזים במחלקות השונות וחילקו מתנות וסופגניות לכבוד חג החנוכה. מי שליווה את השחקנים ואף עזר בחלוקת המתנות היה הנרי אביטל, נכה צה"ל ואוהד הקבוצה המקפיד להגיע למשחקי הבית. אביטל נפצע במלחמת לבנון הראשונה ומאז נעזר בכיסא גלגלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שחקני מכבי בביקור בבית החולים. צילום/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אלו ביקורים שבהם אנחנו מנסים לתת מעצמנו מעבר לכל מה שאנחנו עושים בחיי היומיום שלנו", אמר הקשר גל אלברמן בסיום הביקור. "גם אם זה לא קל בשבילנו לראות את מה שקורה כאן, אנחנו עדין משתדלים לבוא ולשמח את האנשים כאן ולאחל להם חג שמח ובריאות והצלחה בהמשך הליך השיקום שלהם. אנחנו באמת מקווים שאנחנו מצליחים לעזור ולו במעט".

אלברמן נשאל האם הפציעות והליכי השיקום הפיזיותרפיים שעוברים המאושפזים מזכירים ולו במעט גם פציעות בספורט והשיב: "אני חושב שאי אפשר להשוות. בסך הכל כשאנחנו נפצעים כשחקנים, זה לרוב לתקופות קצרות יחסית והליכי השיקום שלנו הם לא עד כדי כך קשים. כאן הליכי השיקום ממש מלווים את האנשים בכל חייהם. כמו תמיד אנחנו חוזרים על זה פעם אחרי פעם, הביקורים הלאה פשוט נותנים פרופורציה לחיים בכלל".

הקשר התייחס גם למשחק הקרוב שמצפה לצהובים ביום שני נגד בית"ר ירושלים, במדיה שיחק ואף זכה עמה בדאבל: "עובדתית זה בהחלט מפגש עם סוג של אקסית, אין על זה וויכוח. היתה לי תקופה מדהימה שם, אבל אני מזמן נמצא במקום אחר וגם אם זה יהיה טיפה יותר אמוציונלי עבורי, אני מאוד מקווה שננצח אותו, כי זה משחק שיהיה מאוד מעניין לאוהדים שיגיעו למגרש וגם לכדורגל הישראלי".

הקפטן שרן ייני, שכבר חווה מספר ביקורים עם הקבוצה במהלך השנים, הוסיף: "כבר הייתי בהרבה ביקורים בשנים האחרונות. אנחנו פוגשים אנשים נחמדים ועושים להם שמח. עם יד על הלב זה עושה גם לנו כיף ולא רק להם. האנשים כאן עושים עבודה מדהימה, וכל מיני מכשירים שאפילו אני לא ראיתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שימחו חולים לקראת חנוכה. גל אלברמן, רפי דהאן ואלי זיזוב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully