וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם לקבוצות: הירושימה ניצחה 0:1 את אוקלנד

אלופת יפן העפילה לשלב הבא שבו היא תפגוש את אל אהלי ביום ראשון. צ'לסי תיכנס למעגל המשחקים בעוד כשבוע

אליפות העולם לקבוצות נפתחה היום (חמישי) עם משחק הפתיחה באצטדיון טויוטה בטוקיו, בין אוקלנד סיטי מניו זילנד לבין סנפרצ'ה הירושימה, אלופת יפאן. בתלבושת סגולה ולעיני אצטדיון מלא וגדוש, הצליחו היפנים לגבור על הניו זילנדים 0:1, כאשר טושיהירו אויאמטה כובש את שער הניצחון בדקה ה-66 ושולח את האורחת הביתה.

המשחק הבא של הירושימה יהיה מול אל אהלי ב-9 בדצמבר באיצטדיון טויוטה, כאשר באותו היום תפגוש אלופת אסיה, אולסאם יונדאי מדרום קוריאה, את מונטריי המקסיקנית (שני המשחקים ישודרו בערוץ ספורט 1). המנצחת במפגש בין השתיים תפגוש בסיבוב הבא את אלופת אירופה צ'לסי בעוד שבוע בדיוק מהיום.

אגב, במשחק הזה נעשה לראשונה שימוש במערכת עין הנץ, מערכת שמיישמת טכנולוגיה שתסייע לשופטים לקבוע האם הכדור עבר את קו השער ואשר מיושמת כבר במשחקי טניס וקריקט. מערכת עין הנץ היא פרי פיתוח בריטי שמופעלת באופן שכיח במשחקי טניס וקריקט. "גולרף" פותחה על ידי דנמרק וגרמניה, ובבסיסה הסתמכות על חיישנים מגנטיים שנמצאים על כדור מיוחד. לפני כל משחק על השופטים יהיה לבדוק האם המערכות פועלות כראוי, ולמרות השימוש במערכות, זכות הקביעה הסופית תהיה בידם.

  • עוד באותו נושא:
  • הירושימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully