וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולסה: "אוהב לשחק למעלה, רואים שכיף לי"

6.12.2012 / 12:53

קשר מכבי חיפה התייחס ליחסיו עם קטן: "שנינו יחד זה הולך טוב". הקבוצה ביקרה ברמב"ם, בנאדו: "מקווה שעשינו להם טוב"

שחקני מכבי חיפה ביקרו הבוקר (חמישי) במחלקה האונקולוגית בבית החולים רמב"ם, זאת בהתאם למנהג המסורתי שנערך מדי שנה לפני חג החנוכה. השחקנים הצטלמו עם הילדים וחילקו חתימות.

אייל גולסה אמר בביקור: "יש פה המון אוהדים שלנו, וגם אם לא אוהדים שלנו, זה כיף לעשות לילדים האלה טוב על הלב". הקשר גם התייחס ליכולת של חיפה בשבועות האחרונים, ואמר: "אני שמח שבשבועות האחרונים רואים שיפור. ברור שאנחנו רוצים להמשיך עם זה, ונעשה את זה גם במשחק הקרוב. אנחנו לא מסתכלים כרגע על הפלייאוף העליון אלא על המשחק הקרוב. נבוא ביום שבת למשחק מול נתניה, נעשה משחק טוב ואז נסתכל על המשחק הבא. אין ספק שהניצחון בטדי החזיר לנו הרבה ביטחון וראו את זה בדרבי. זה משפיע על השחקנים, ואנחנו צריכים להמשיך עם זה".

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. דרור פיקלני
"אני רגיל לשחק למעלה ולהיות קרוב לשער, אני שמח שרואים את זה וכיף לי". אייל גולסה/דרור פיקלני

על השינוי בקבוצה, אמר גולסה: "הביטחון שירד לנו השפיע לפני כן. חשוב שלשחקן כדורגל יהיה ביטחון ואני שמח שזה חזר לכולם וצריך להמשיך עם זה. אני שמח שחזר גם לי הביטחון, במיוחד שזה קרה בדרבי כשזה חשוב לקהל ולקבוצה. אני מקווה לכבוש גם בשבת. בכל תפקיד שישימו אותי, אני אעשה הכי טוב שאני יכול. אני רגיל לשחק למעלה ולהיות קרוב לשער, אני שמח שרואים את זה שכיף לי. אני מקווה להמשיך ככה".

על היריבה עצמה, אמר גולסה: "נתניה קבוצה טובה מאוד, ואני מקווה שהנקודות יהיו שלנו. אריק מכין אותנו הכי טוב שאפשר, נקווה לשמח את הקהל שלנו". על היחסים עם יניב קטן, הוסיף הקשר: "יניב ואני זה הולך טוב, הכל שטויות, גם מחוץ למגרש וגם על המגרש. אני אוהב את יניב, הכל בסדר, וגם בשבת זה יבוא לידי ביטוי".

דקן קינן שחקן מכבי חיפה בביקור בבית החולים רמב"ם. דרור פיקלני
זכה לשמוע ניתוח מקצועי. דקל קינן והמעריצה האישית/דרור פיקלני

מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו התייחס לביקור, ואמר: "יש פה הרבה אוהדים של מכבי חיפה וחשוב לנו לבוא ולעשות להם שמח כי זו מסורת. אני מקווה שעשינו להם טוב על הלב, הבאנו להם גם כמה הפתעות. אם הם אוהדים שלנו, אני מניח שהם יותר שמחים לאחרונה ואני מקווה שהם ימשיכו להיות שמחים עד סיום העונה".

הקשר תמיר כהן הוסיף: "בתור שחקני כדורגל זה המעט שאפשר לעשות בשבילם. לא נעים להיות במקום כזה. מבחינתנו מדובר במצווה גדולה. נקווה שבחנוכה הבא הם לא יהיו כאן והלוואי ולא נצטרך לבקר אותם שוב".

דקל קינן פגש במחלקה מעריצה אישית שלו ושוחח איתה על מצב הקבוצה. לאחר מכן אמר הבלם: "זו זכות גדולה להיות כאן ולשמח אותה ואת הילדים. היא נתנה לי ניתוח מקצועי ומעמיק". נציגי החברה המאמצת פוינטר נכחו במקום וחילקו מטריות לילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully