וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המודל של בנאדו: תלה כתבה על ויירה בחדר ההלבשה

6.12.2012 / 8:02

המאמן שואף גבוה? השחקנים יתבקשו לקרוא את סיפורו בארסנל. ידין יהיה כשיר לנתניה, עמאשה עשוי לחזור להרכב

אריק בנאדו רשם מאה אחוזי הצלחה במשחקי הליגה מאז מינויו הרשמי לתפקיד מאמן מכבי חיפה. לקראת המשחק מול מכבי נתניה, בניסיון להמשיך ולשמור על מאזן זהה ועל האווירה בכפר גלים, המאמן ממשיך לחזק את הקשר שלו עם השחקנים. אתמול (רביעי) הבחינו שחקנים כי בנאדו תלה כתבה על הקשר הצרפתי פטריק ויירה במתחם חדר ההלבשה.

המטרה, לדברי גורמים במועדון, הייתה לגלות את סיפור חייו בארסנל ולתת להם השראה להמשך הדרך. "ויירה היה קפטן וזכה בשלוש אליפויות וארבעה גביעים בארסנל, אפשר ללמוד המון מהסיפור שלו", אמרו במועדון. המאמן החליט לקיים נוהל נוסף, והוא פרסום סטטיסטיקה קבוצתית ואישית על הלוח, מה שלא היה נהוג בתקופת קודמו לתפקיד, ראובן עטר. מהמשחק האחרון ניתן היה ללמוד, למשל, על שיפור ניכר במשחק ההתקפה של חן עזרא, שבעט חמש פעמים לעבר השער, כפי שבנאדו מצפה ממנו.

פטריק ויירה איש הצוות המקצועי של מנצ'סטר סיטי. GettyImages
שחקני חיפה לוקחים ממנו השראה. פטריק ויירה/GettyImages

הקשר אביחי ידין לא התאמן אתמול, וקיבל זריקה, אך היום הוא אמור לשוב לאימונים. ניר דוידוביץ', תמיר כהן, אוראל דגני ועידן ורד לא יתאמנו בשל פציעות. אייל גולסה וטאלב טואטחה יחזרו להתאמן לאחר שמחנה הנבחרת הצעירה הסתיים.

במועדון נרשמה אתמול הקלה מסוימת כשהתברר שעונש הרדיוס לשני משחקים על תנאי, שניתן לקבוצה למכבי לפני כשנה בגין התפרעות אוהדים, לא ימומש כנראה. הסיבה, כזכור, היא שהעונש ההוא ניתן בגין השלכת חפצים למגרש ולא בגין הדלקת אבוקות ביציע. המאמן לא מתכנן שינויים גדולים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ונראה כי עיקר ההתלבטות היא בנוגע לשלוש עמדות. אייל משומר יתחרה עם עודד אלקיים על עמדת המגן הימני, גוסטבו בוקולי ולירוי צעירי על עמדה אחת בקישור וויאם עמאשה עם שלומי אזולאי בהתקפה. דלה ימפולסקי ייכלל בסגל. לאור חזרת הפצועים, עדיין לא ברור האם הקשר ג'ואל דמאו ייכלל בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully