וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20:45, חי בוואלה! ובאפליקציות: פרוקום - מכבי תל אביב

6.12.2012 / 6:33

המפגש עם פרוקום ישודר בוואלה! ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!. דווין סמית' על פניני: "הוא הבין שעשה משהו חמור"

מכבי תל אביב תנסה להתאושש מפרשת גיא פניני ולעבור לפסים מקצועיים, כשתפגוש הערב (חמישי, 20:45, שידור ישיר בוואלה! ספורט, ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!) בפולין את פרוקום גדיניה במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג, כשהמשחק יהווה בכורה של ליאור אליהו כקפטן.

דווין סמית', אחד השחקנים המשמעותיים של מכבי תל אביב העונה, נשמע דרוך לקראת המשחק: "אנחנו רוצים להשיג את הניצחון מול פרוקום. זו קבוצה מסוכנת. זה משחק חוץ והם רוצים להילחם בשביל האוהדים שלהם. אנחנו תמיד רוצים לנצח. אנחנו רוצים לסיים ראשונים ולכן המטרה היא לנצח את כל המשחקים. ננסה להוציא את הדברים לפועל כמו שצריך".

על הסערה סביב גיא פניני, הוסיף סמית': "גיא התנצל, גם בפנינו השחקנים. הוא הבין שמה שהוא עשה היה אסור וחמור. הוא התנצל ועכשיו מנסה לתקן את מה שעשה. הוא ביקש בשיחה איתנו שננצח את פרוקום. איך אני מרגיש על כך שהוא כבר לא הקפטן? אני חושב שגיא עצמו הבין את חומרת הדברים והוא סבור גם כן שהוא היה צריך להיענש".

על הדרבי אמר סמית': "הייתה אווירה נהדרת, הקהל העניק לנו הרבה אנרגיה, ההרגשה בהחלט היתה מיוחדת ולא של משחק רגיל. ניסינו לסיים את המשחק מוקדם מדי, אבל ניצחנו בסופו של דבר". לשאלה האם הוא מרגיש את השדרוג שחל במעמדו העונה בקבוצה, השיב סמית': "גם בשנה שעברה היו לי משחקים טובים. אני בא כל שבוע לעבוד. אני מנסה להילחם ולתרום כמה שאפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully