וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של מאטוביץ', אבוחצירא ורוצ'ט: הרצאה וערב קריוקי

תהל אלון

6.12.2012 / 11:09

ברק בכר הודיע לשחקני עירוני קרית שמונה כי הם יעבירו הרצאה בנושא כבוד לשחקני הנוער ויארגנו ערב קבוצתי לחבריהם

עירוני קרית שמונה תסיים הערב (חמישי, 22:00, ספורט 2) את השתתפותה באירופה כשתתארח במשחק לפרוטוקול בלבד בסטאד דה ז'רלאן אצל ליון בכדי להשיג אולי ניצחון בשלב הבתים.

ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
בחר בעונש חינוכי. ברק בכר/אדריאן הרבשטיין

במקביל להכנות למשחק מול ליון, דאג מאמן הקבוצה ברק בכר לערוך אסיפה לשחקניו והודיע על העונש שהחליט עבור דושאן מאטוביץ', שמעון אבוחצירא ואדריאן רוצ'ט. השלושה יקיימו הרצאה על כבוד הדדי, התנהגות נאותה ובעיקר על משחק ללא אגו ויעבירו אותה בפני שחקני קבוצת הנוער של המועדון. בנוסף השלושה יהיו אחראים על מימון ערב קריוקי יחד עם ארוחה לחבריהם.

כזכור, בשבוע שעבר אבוחצירא ומאטוביץ' התעמתו באימון, וגם לרוצ'ט היה חלק בריב. בעקבות התנהגות השלושה ומספר אירועים שקדמו לכך, החליט בכר לפוצץ את האימון ולשלוח את השחקנים למקלחת מוקדמת. לא מעט גבות הורמו אחרי המשחק בעקבות העובדה שאבוחצירא ומאטוביץ' נכללו בהרכב מול רמת השרון, אבל החלוץ סיים עם צמד והעניק לאלופה את הניצחון.

שמעון אבוחצירא שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
ערב קיוקי עליו. שמעון אבוחצירא/מגד גוזני

בכר שוחח עם השחקנים, ואמר: "אני יודע שאתם הרבה זמן ביחד והתחלתם מוקדם את העונה עם אירופה והרבה טיסות ומשחקי חוץ, אבל עדיין יש גבולות וקווים אדומים שלא יעברו אצלי". במסגרת אסיפת הקבוצה, צפו השחקנים במשחק האחרון שלהם ובקליפ עם שערים מאירופה וקטעים מצחיקים של השחקנים.

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: דני עמוס (איתמר ניצן), אלעד גבאי, שיר צדק, בן והבה, ליאור לוי, רביד גזל, דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ?ט, שמעון אבוחצירא, אופיר מזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully