וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון אבוחצירא: "אשמח מאוד להבקיע בסטאד דה ז'רלאן"

תהל אלון

5.12.2012 / 19:16

חלוץ קרית שמונה נרגש לפני המפגש עם ליון (ה', 22:00, ספורט 2). בכר: "מגיעים כדי לסיים את המפעל בצורה הטובה ביותר"

שלב הבתים בליגה האירופית יסתיים מחר (חמישי, 22:00, ספורט2) כאשר עירוני קרית שמונה תתארח אצל ליון בסטאד דה ז'רלאן במחזור האחרון. האלופה הישראלית השיגה שתי נקודות בלבד בחמשת המשחקים הראשונים, ואחרי הפספוס הגדול מהמשחק הראשון מול הצרפתים עם ההפסד 4:3 במה שהיה משחקו הראשון של ברק בכר בקבוצה, מקווה קרית שמונה לאסוף סוף סוף ניצחון ראשון אחרי שאיבדה סיכוי להעפיל לשלב הבא.

בריאן חרסיסיץ' עירוני קרית שמונה מאוכזב. ברני ארדוב
הפציעה שלו לא חמורה. בריאן חרסיסיץ'/ברני ארדוב

כזכור, קרית שמונה ירדה מנוצחת בשבוע שעבר 2:0 על ידי בילבאו, אבל בליגה היא שיפרה את מצבה באופן משמעותי עם שני ניצחונות רצופים על בני יהודה בחוץ ועל רמת השרון בבית, כאשר שמעון אבוחצירא החל סוף סוף להיכנס לעניינים. תחת קור עז קיימה קרית שמונה את האימון המסכם שלה. לאלופה אין שום ערך למשחק שכן היא איבדה את סיכוייה להעפיל לשלב הבא, אך כמובן שהכחולים רוצים להשיג לפחות נקודה על מנת לסיים את הקמפיין בצורה מתוקה וטובה ובעיקר להכניס עוד קצת כסף לקופת המועדון.

700 אוהדים מהקהילה היהודית בליון צפויים להגיע לעודד את הקבוצה במשחק ולהעניק לקרית שמונה אווירה חיובית, כמו גם חברי קהילת חב"ד שהגיעו אמש למלון על מנת לספק לשחקנים ארוחת ערב כשרה. בפן המקצועי, מאמן הקבוצה ברק בכר צפוי לתת מנוחה למספר שחקני הרכב ולעלות עם הרכב משני בעיקרו על מנת לערוך רוטציה ולאפשר לשחקנים נוספים ליטול לחלק במשחק. מעבר לכך, בקבוצה נשמו לרווחה לאחר שהתברר כי פציעתו של הקשר בריאן חרסיסיץ' אינה חמורה, והוא סובל רק ממתיחה קלה.

שמעון אבוחצירא שחקן נבחרת ישראל. מגד גוזני
חזר לכבוש בשבועות האחרונים. שמעון אבוחצירא/מגד גוזני

"אנחנו מגיעים לשחק מול אחד המועדונים הגדולים באירופה, ובאחד האיצטדיונים היותר מוכרים בעולם", אמר בכר. "גם אם אין למשחק ערך מבחינת העפלה לשלב הבא אנו מגיעים כדי לנסות ולסיים את המפעל בצורה הטובה ביותר. קרית שמונה זה מועדון שבונה את עצמו ונמצא בתחילת דרכו האירופית, ואנו מאוד מעוניינים שתהיה לכך המשכיות גם בעתיד".

שמעון אבוחצירא הוסיף: "כמובן שלשחק במעמדים האלה ובאצטדיונים מהסוג הזה נותנים מוטיבציה גבוהה להתבלט במשחקים מהסוג הזה. אני אשמח מאוד להבקיע כאן, אבל מצפה לנו משחק קשה מאוד ואני אשמח יותר אם קרית שמונה כקבוצה תשיג כאן תוצאה טובה".

הרכב משוער, עירוני קרית שמונה: דני עמוס (איתמר ניצן), אלעד גבאי, שיר צדק, בן והבה, ליאור לוי, רביד גזל, דרקו טאסבסקי, דן איינבינדר, אדריאן רוצ?ט, שמעון אבוחצירא, אופיר מזרחי.

רמי גארד מאמן ליון. אדריאן הרבשטיין
יעלה בהרכב משני. רמי גארד/אדריאן הרבשטיין

ליון הבטיחה כבר לפני זמן רב את עלייתה לשלב הנוקאאוט בליגה האירופית כשהיא צועדת בראש בית ט' עם 13 נקודות ומאזן נקי מהפסדים. יותר מכך, הצרפתים יחד עם דנייפרופטרובסק הבקיעו הכי הרבה שערים בשלב הבתים - 12 שערים, והם ישמחו מאוד להמשיך ולהגדיל את מכסת השערים שלהם.

בליגה הקבוצה של רמי גארד גם כן מוליכה ביתרון של שתי נקודות על פני מארסיי והיא מתייצבת למשחק אחרי שני ניצחונות על מונפלייה ומארסיי. הרצון העז של ליון לסיים עם ניצחון קשור גם לעובדה שמדובר במשחק ה-200 במסגרת האירופית של הקבוצה הצרפתית, אבל מעבר לכך המחשבות של ליון הן בעיקר על הדרבי מול סנט אטיין ביום ראשון.

בליון צפויים לתת את הבמה לשחקנים הצעירים. "הכל כבר הוכרע בבית. הדבר החשוב הוא לתת את האפשרות לשחקנים הצעירים ולשחקנים המנוסים שלא קיבלו הזדמנויות", אמר גארד. "זו הזדמנות טובה ללא לחץ. אני רוצה לראות למה אנחנו מסוגלים. מבחינת הדימוי של המועדון, המשחק הזה חשוב". מי שבוודאות יחמיץ את המשחק הוא ליסנדרו לופס, שנמצא בספק גדול לקראת המשחק ביום ראשון. פרט אליו, כל השחקנים הבכירים כלל לא נמצאים בסגל, מלבד לוסיאנו מונסון, מישל באסטוס ויוהאן גורקוף שחוזרים מפציעות וזקוקים לזמן הרצה.

הרכב משוער, ליון: אנתוני לופס, מהדי זפאן, בקארי קונה, מוחמדו סאר, לוסיאנו מונסון, גיידה פופאנה, ג'ורדן פרי, אלאסן פלאה, יוהאן גורקוף, מישל באסטוס, יאסין בנזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully