וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני הרצליה: הרב פופ שוחרר

6.12.2012 / 9:47

לאחר שדרק קרקטר חתם, נפרדו בקבוצה של בית הלחמי מהסנטר (23, 2.03) שרשם 9.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים

הנהלת בני הרצליה הודיעה אמש (רביעי) לסנטר הרב פופ כי הוא משוחרר מהמועדון, והוא צפוי לעזוב את ישראל במהלך סוף השבוע. המהלך היה צפוי כבר זמן רב, בעקבות יכולתו הפושרת של בוגר מכללת סיטון הול, וקיבל חותמת סופית לאחר שבהרצליה החתימו שלשום את שחקנה של לוס אנג'לס לייקרס בעונה שעברה דרק קרקטר, שכבר נחת בארץ, והצטרף לאימונים.

פופ (23, 2.03) הגיע להרצליה בתחילת העונה לאחר שנחתך מהליגה הטורקית וזאת לאור העובדה שלא עבר את הבדיקות הרפואיות. הסנטר, שסובל מבעיות לב ואף התמוטט בעברו במהלך אימון במכללה וכמעט נפטר, הציג יכולת ראויה במהלך משחקי ההכנה, אך במשחקי הליגה בעיקר הפגין אי יציבות. לאחר שלא קלע במחזור הפתיחה, רשם את משחקו הטוב ביותר בהפסד הביתי לברק נתניה עם 21 נקודות ו-12 ריבאונדים. פופ סיים את שבעת משחקיו בהרצליה עם מאזן של 9.6 נקודות ו-5.3 ריבאונדים בממוצע.

שחקן בני הרצליה הרב פופ. ברני ארדוב
היה יציב בחוסר היציבות שלו. הרב פופ/ברני ארדוב

בבני הרצליה ממשיכים לחפש גארד שיחליף את מילט פלאסיו שעזב את ישראל במהלך סוף השבוע שעבר. בקבוצה היו מרוצים מיכולת השחקנים בהפסד למכבי חיפה, אך מתוסכלים מאוד מההפסד הרביעי ברציפות שהוריד אותם קרוב מאוד לתחתית הטבלה. בהרצליה נכנסים השבוע לשבוע קריטי שיכלול משחק ביתי עם גלבוע/גליל ביום שני, ומשחק השלמה ביום חמישי בחוץ מול אליצור אשקלון.

דרק קרקטר חתם בבני הרצליה

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully