וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': הפועל חולון ניצחה את טלקום בון 70:75

רק תבוסה לאנטוורפן בשבוע הבא תמנע מהחולונים להעפיל שלב. 22 נק' להאסל. שמיר: "כנראה שאנחנו קבוצה לאירופה"

הפועל חולון עשתה הערב (רביעי) צעד גדול אל עבר השלב הבא של היורוצ'אלנג', כאשר גברה על טלקום בון הגרמנית 70:75 באולם הפחים. בכך שיפרה הקבוצה של דן שמיר את מאזנה ל-1:4, כאשר רק תבוסה בפער של 23 נקודות או יותר במשחק האחרון של שלב הבתים, בשבוע הבא מול אנטוורפן, תמנע מהם להעפיל שלב.

חולון הוליכה לאורך מרבית שני הרבעים הראשונים אך בפער קטן, ולקראת תום הרבע השלישי עלתה ליתרון 48:59. בון לא ויתרה וכבר השוותה ל-61:61, שמונה דקות לסיום, אלא שהחבורה של שמיר עשו את העבודה והשיגו את הניצחון החשוב. בשבוע הבא הם ייאבקו עם אנדרלכט על המקום הראשון בבית.

"כנראה שאנחנו קבוצה לאירופה", אמר דן שמיר בסיום. "באירופה אנחנו נראים טוב יותר, נקווה שנשחק ככה בליגה. יש לנו בעיות של עייפות, רואים את זה ואנחנו קבוצה חדשה, אבל אני חושב שאנחנו טובים ויכולים לעשות הרבה יותר ממה שאנחנו עושים כרגע. בליגה מצבנו קריטי ואנחנו חייבים להתחיל להילחם על כל כדור".

קלעו להפועל חולון: פרנק האסל 22 (12 ריבאונדים), לורנס היל 17 (11 ריבאונדים), ג'רום דייסון 14 (4 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 4 איבודים) זאק רוזן 12, שלומי הרוש 9, טיילר סמית' 1. שון דניאל שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully