וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי ריאל מדריד קבעו: לב יחליף את מוריניו

למעלה מ-25 אלף בחרו בגרמני בסקר ב"מארקה". קלופ הגיע למקום השני. אלברטו טוריל מריאל ב' המועמד הספרדי המועדף

אוהדי ריאל מדריד כבר החליטו מי הם רוצים לראות כיורשו של ז'וזה מוריניו. בסקר שערך העיתון "מארקה", המזוהה עם הבלאנקוס, קיבל מאמן נבחרת גרמניה יואכים לב 29.3 אחוז מבין כ-90 אלף מצביעים. לב בן ה-52 לקח את אימון הנבחרת אחרי מונדיאל 2006 והוביל את גרמניה לגמר יורו 2008 וחצי הגמר במונדיאל 2010 ויורו 2012. שמו הוזכר השבוע כאחד המועמדים הבולטים להחליף את מוריניו.

יואכים לב מאמן נבחרת גרמניה. GettyImages
יעזוב את גרמניה לטובת הבלאנקוס? לב/GettyImages

גם למקום השני הגיע מאמן גרמני והוא יורגן קלופ מבורוסיה דורטמונד. קלופ גרף 15.2 אחוז מהקולות. למקום השלישי הגיע אלברטו טוריל, מאמן ריאל מדריד ב' ושחקן העבר של המועדון, והוא הקדים במעט את מיצ'ל, כוכב העבר של הבלאנקוס, שמאמן כיום את סביליה. ארסן ונגר הגיע למקום החמישי (7.3 אחוז מהקולות), פאביו קאפלו שישי (7.2) ואחריהם רפא בניטס (6.8), קרלו אנצ'לוטי (2.5), מרקו ואן באסטן (2.5) ומרצ'לו ליפי (1.7).

כזכור, ביום שני פרסמו כלי התקשורת בספרד כי מוריניו יעזוב את הקבוצה בתום העונה. "גם מוריניו וגם הנשיא פלורנטינו פרס מאמינים שהמאמן התשוש כבר מיצה את עצמו על הספסל של מדריד, והמצב הנוכחי לא יכול להימשך מעבר ל-30 ביוני", נכתב בתקשורת המקומית שציינה את שמותיהם של לב ואנצ'לוטי כמועמדים המובילים להחליפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully