וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת עד גיל 17 עם צ'כיה, שוויץ ופולין בשלב העלית

הנבחרת של אלון חזן תנסה להעפיל לאליפות אירופה שתיערך בסלובניה במאי. הנבחרות הצעירות הוגרלו למוק' האליפות הבאה

נבחרת נערים א', בהדרכתו של אלון חזן, הוגרלה הבוקר (רביעי) לבית 5 בשלב העלית של מוקדמות אליפות אירופה 2013, מול נבחרות צ'כיה, שוויץ ופולין. המשחקים יתקיימו בין ה-22 ל-27 במארס. מנצחת הבית תעפיל לאליפות, שתתקיים בין החמישי ל-17 למאי, בסלובקיה.

ישראל, שעלתה לפני כחודש וחצי מבית מוקדם שכלל את קרואטיה, טורקיה וקזחסטן, הוגרלה מקבוצת הדירוג השלישית. הצ'כים היו בקבוצת האיכות הראשונה והם הנבחרת החזקה בבית, שוויץ הגיעה מהקבוצה השנייה ופולין מהרביעית. כאמור, רק נבחרת אחת תעפיל לאליפות.

בתוך כך, הנבחרת עד גיל 17 הוגרלה גם למוקדמות האליפות הבאה, שתיערך ב-2014 במלטה. בשלב המוקדמות הראשון, שייערך בתאריכים 22-27/10/2013, תפגוש ישראל את צרפת, צ'כיה וליכטנשטיין.

נבחרת הנוער עד גיל 19, שלא עלתה לשלב העלית הנוכחי, הוגרלה הבוקר אף היא לטורניר המוקדמות הבא והיא תחל את דרכה לאליפות בתאריכים 8-13/10/2013, בבית שיכלול את דנמרק, איטליה וליכטנשטיין.

בשבוע הבא ייערך בישראל טורניר החורף, בהשתתפות הנבחרת עד גיל 18, בהדרכתו של המאמן אלי אוחנה. המשחקים יתקיימו באצטדיון בנתניה, הכניסה אליהם תהיה חינם ובמהלכם תיערך הגרלה בה יחולקו ארבעה מיני מנויים למשחקי הנבחרת הבוגרת של ישראל במוקדמות מונדיאל 2014, כמו גם חולצות וכדורי רגל רשמיים. בטורניר יתקיימו שלושה משחקים, כאשר גרמניה וסרביה ייערכו את משחק הפתיחה (שני, 15:00, באצטדיון בבית הנבחרות בשפיים) ואילו ישראל תשחק כאמור בנתניה, מול גרמניה (שלישי, 17:00) וסרביה (חמישי, 17:00).

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully