וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: בית הדין לא יפעיל עונש הרדיוס על מכבי חיפה

הסיבה: התנאי ניתן בגין השלכת חפצים ולא הדלקת אבוקות. בנאדו לא מתכוון לשחרר יותר משני שחקנים בינואר: "הסגל קצר"

one

בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל לא יפעיל כנראה את עונש הרדיוס לשני משחקים על תנאי, שניתן למכבי חיפה לפני שנה בדיוק, בגין התפרעות אוהדים. הסיבה: עונש הרדיוס על תנאי ניתן בגין השלכת חפצים למגרש (כוסות שתייה, סטיקלייטים ושקיות גרעינים הושלכו במשחק ההוא בבלומפילד) ולא בגין הדלקת אבוקות בתוך היציע. כפי שפורסם אתמול, כתב אישום הוגש נגד המועדון בגין הדלקת האבוקות ביציע ג' במשחק הדרבי מול הפועל חיפה. יש לציין כי למרות שהדיון נדחה מועד האירוע (במקרה הזה, הדרבי), ולא מועד הדיון, הוא שקובע לצורך מתן העונש.

מקרי עבר מלמדים שבית הדין נוטה שלא להפעיל את העונש אם לא מדובר בנסיבות זהות, מה גם שהאבוקות הולדקו לפני שהחל המשחק. יש לציין כי על פי תקנה חדשה של ועדת התקנונים, שאמורה לעבור בקרוב את אישור המזכירות, פעולה של קהל שלא גורמת להפסקת משחק תגרור עונש כספי בלבד, ונראה כי הדיינים "יישרו קו" עם ההמלצה הזאת.

אוהדי מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
הנסיבות שונות. אוהדי מכבי חיפה/אדריאן הרבשטיין

בעוד שהקשר עידן ורד הצטווה לנוח ולא יחזור לפעילות מלאה עד יום ראשון, אתמול התברר כי המגן אוראל דגני אינו זקוק לניתוח וייעדר כששה שבועות. בשלב זה, לאור הפציעות הרבות, אריק בנאדו לא מתכוון לשחרר יותר משני שחקנים בחודש ינואר. "הסגל קצר מאוד, לאימון היום אמורים להגיע 17 שחקנים בלבד", הסבירו במועדון. אם תמיר כהן ודגני יתאוששו עד הפגרה, הסיכויים שג'ואל דמאו ועודד אלקיים ישוחררו גבוהים יותר, אבל בינתיים בנאדו מעדיף להמתין להתפתחויות לגבי הפצועים.

היום יתרגל המאמן לראשונה את ההרכב לקראת המשחק מול מכבי נתניה. חן עזרא יפתח מול קבוצתו לשעבר, דלה ימפולסקי ייכלל בסגל. מחר תבקר הקבוצה במחלקה האונקולוגית בית החולים רמב"ם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully