וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני הארן לוושינגטון, שיין ויקטורינו לבוסטון

5.12.2012 / 1:18

בייסבול: פגישות החורף נפתחו, עוד שתי העברות משמעותיות: הארן חתם לעונה אחת בנשיונאלס, ויקטורינו לשלוש ברד סוקס

דצמבר בבייסבול מסמל הרבה אקשן מחוץ למגרש. פגישות החורף נפתחו ועימן החלו העסקאות לזרום. לאחר שהנחיתה את מייק נאפולי, ביצעה בוסטון רכישה משמעותית נוספת, כשצירפה את האאוטפילדר שיין ויקטורינו, שמגיע מלוס אנג'לס דודג'רס. ויקטורינו בן ה-32, שחתם על חוזה של 39 מיליון דולר לשלוש שנים, הועבר מפילדלפיה לדודג'רס במהלך העונה שחלפה וישחק במרכז או בשדה הימני. ההגנה שלו טובה מאוד (שלוש זכיות ב"כפפת הזהב"), ההתקפה לא ממש מה שהייתה.

שחקן אחר שמצא בית חדש הוא המגיש דני הארן, שעובר מלוס אנג'לס איינג'לס לוושינגטון. הארן בן ה-32 חתם לעונה אחת על חוזה של 13 מיליון דולר ויחזק את הרוטציה של וושינגטון, שנפגעה בסיום 2012 בגלל ההגבלות על סטיבן שטרסבורג. העונה החולפת הייתה הגרועה ביותר שלו בקריירה בת עשר שנים, כשסיים עם ERA של 4.33.

דני הארן שחקן לוס אנג'לס איינג'לס. Christine Cotter, AP
מקווה לא לשחזר את העונה שחלפה. הארן/AP, Christine Cotter

מה יהיה עם אלכס רודריגז? היאנקיז לא ממש צריכים, מסתבר, לדאוג לבריאותו של השחקן. לניו יורק נותרו עוד 114 מיליון דולר בחוזה שבו נותרו חמש שנים, אולם רודריגז לא יפתח את 2013 בגלל פציעה וצפוי להיעדר עמוק לתוך הקיץ. עם זאת, רוב הסכום נמצא באחריות הביטוח, כך שגם אם א-רוד לא ישחק, היאנקיז לא יספגו את מרבית הנטל.

בארי בונדס, רוג'ר קלמנס וסמי סוסה מעוניינים להיכנס להיכל התהילה, אולם יש לא מעט קולות שמנסים למנוע זאת מהם. אחד מהקולות הוא של טומי לסורדה, חבר ההיכל כמאמן. "הם לא שייכים לשם", אמר, "זו בושה. איך יכול ברנש לחבוט ל-73 הומראנס בעונה? בייב רות' לא יכול היה לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully