וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: אלכס רודריגז יחמיץ מחצית מעונת 2013

3.12.2012 / 19:42

כוכב היאנקיז ייאלץ לעבור ניתוח בירך השמאלית ויושבת למספר חודשים. מייק נאפולי עבר לרד סוקס, בראד לידג' פרש

העונה האחרונה של ניו יורק יאנקיז הסתיימה בהתרסקות גדולה וסוויפ מביך מול דטרויט בגמר ה-AL. אחד השחקנים שבלטו יותר מכל בקריסה של היאנקיז היה אלכס רודריגז, שסיים את הפלייאוף האחרון עם מאזן עלוב במיוחד של שלוש חבטות ב-25 עליות לצלחת.

למרות שמועות רבות על עזיבה צפויה, איי רוד נותר, לפחות כרגע, בניו יורק והוא בוודאי קיווה שהעונה החדשה, שתצא לדרך בעוד כארבעה חודשים, תאיר לו פנים. אלא שהערב (שני) נודע כי רודריגז יחמיץ את כל המחצית הראשונה של עונת 2013 בשל פציעה חוזרת בירך.

הכוכב של ניו יורק ייאלץ לעבור ניתוח בחודש הבא בירך השמאלית, לאחר שעוד במהלך הפוסטסיזן הוא התלונן על כאבים. רודריגז עבר כבר ניתוח בירך הימנית שלו והפציעה הנוכחית לא אמורה להוביל אותו לסיים את הקריירה, אבל כשהוא מתקרב לגיל 38, מצבו לא ברור.

מצד שני, קצת חדשות טובות גם הגיעו ליאנקיז הערב, כשדרק ג'יטר הודיע סופית שהוא יהיה מוכן ליום הפתיחה, לאחר שההחלמה מפציעת הקרסול שאירעה לו במהלך הפלייאוף האחרון מתקדמת היטב.

אלכס רודריגז שחקן ניו יורק יאנקיז. Paul Sancya, AP
הצרות ממשיכות ליפול עליו/AP, Paul Sancya

* בוסטון רד סוקס, אחרי העונה האיומה שעברה, ההתפרקות הכללית מנכסיה ומינויו של המאמן ג'ון פארל, מתחילה להתחזק. הקבוצה מעיר השעועית הגיע לסיכום עם מייק נאפולי, שיעבור מטקסס כשחקן חופשי תמורת 39 מיליון דולר לשלוש שנים. נאפולי שיחק בריינג'רס כתופס, אבל בבוסטון הוא צפוי לאייש את הבסיס הראשון, אלא אם ג'ארוד סלטלמאקיה יועבר בטרייד בקרוב. לאורך הקריירה יש לנאפולי 30.6 אחוזי חבטה ושבעה הומראנים במשחקיו כאורח בפנווי פארק.

* סוכנו של בראד לידג' אמר כי המגיש הוותיק הודיע לו על כוונתו לפרוש. לידג', ששימש כקלוזר של פילדלפיה והגיש את הכדור האחרון במשחק האליפות של הפיליז ב-2008 מול טמפה ביי, הגיש בשנה החולפת בוושינגטון, אבל העונה שלו הייתה רוויה בפציעות וביכולת חלשה והוא שיחק רק 11 פעמים, מה שהוביל להחלטתו לסיים את הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully