וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "ראשי הענף הובילו את הקמפיין למסי"

מאמן ריאל פתח חזית אחרי שעלה לשמינית גמר האלופות ורמז: "אם לא כאן, אעבוד במקום אחר". מאנצ'יני: "היה בית קשה"

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק

ריאל מדריד העפילה אמש (שלישי) לשמינית גמר ליגת האלופות מהמקום השני בבית המוות אחרי שניצחה את אייאקס 1:4. זה היה ניצחונה השישי של הבלאנקוס על ההולנדים, ודי כרגיל, היא עשתה זאת די בקלות. "אנחנו חייבים לכבד את כל היריבות שלנו שעשו לנו חיים קשים בשלב הזה", הגזים ז'וזה מוריניו. "בשנה שעברה שברנו את שיא הנקודות בשלב הבתים והשנה סיימנו במקום השני בבית המוות. רצינו לסיים ראשונים, אבל זה פשוט לא היה אפשרי". כשנשאל האם השמועות על עזיבתו את ריאל נכונות, אמר המנג'ר המבודח: "זה לא נכון. בכל מקרה, אני לא מודאג. אם אני לא אעבוד כאן, אעבוד במקום אחר".

לאחר מכן התפנה מוריניו לשלוח חיצים לעבר ליאונל מסי, וטען: "כדור הזהב כבר ניתן לו. כשראשי הכדורגל מדברים ומובילים את הקמפיין, אין לך שום דבר לעשות".

חוסה רודריגס, שהפך לצעיר בהיסטוריית הבלאנקוס שמשחק בליגת האלופות: "זה נהדר לשחק במפעל הזה. מוריניו אמר לי להיות שקט ולשחק רגוע ועשיתי את זה. אני אמשיך לעבוד קשה ואהיה מוכן לשחק בכל פעם שהמנג'ר ירצה אותי".

אייאקס נשרה מליגת האלופות אבל סיימה במקום השלישי בבית המוות - הישג בממדים הנוכחיים של המועדון האמסטרדמי. באייאקס בטח שמחים במיוחד, שכן גמר המפעל ייערך ב-15 במאי באמסטרדם ארנה. "לא יהיה קל להגיע לגמר", אמר המאמן פרנק דה בור. "אבל יש לנו סיכוי טוב. זה באיצטדיון שלנו וביום ההולדת שלי. מה עוד אפשר לבקש?".

מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
"אם לא אעבוד כאן, אעבוד במקום אחר". מוריניו/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מאנצ'יני: "מבית כזה אי אפשר לעלות עם טעויות כאלה"

מנצ'סטר סיטי המשיכה אתמול בקמפיין הנורא שלה בליגת האלופות עם הפסד גם בגרמניה, 1:0 לבורוסיה דורטמונד. סיטי היא הקבוצה האנגלית הראשונה שלא מנצחת באף משחק בשלב הבתים של המפעל. בכך התכולים סיימו את העונה האירופית כבר הערב.

"רצינו להעפיל לליגה האירופית אבל לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו וזה עשה את הכל קשה יותר", אמר מנג'ר סיטי, רוברטו מאנצ'יני. "היה לנו בית קשה מאוד, ואם אתה עושה טעויות בבית כזה במשחקים המוקדמים כמו שאנחנו עשינו, אי אפשר לעלות".

השוער ג'ו הארט: "לא הצלחנו אפילו להעפיל לליגה האירופית, ככה שאיכזבנו את עצמנו. יש לנו רעב לנצח, אבל לא הצלחנו לעשות את זה במפעל הזה. נצטרך לטפל בבעיות האלה בהמשך העונה".

חלוץ דורטמונד, ג'וליאן שיבר: "אני שמח מאוד שכבשתי שער ראשון בצ'מפיונס. בסגל שלנו יש 21 שחקנים וכולנו תרמנו להצלחה. אנחנו מאוד מרוצים מהניצחון". המאמן יורגן קלופ היה נחרץ כרגיל: "אני בטוח שסיטי היו מסוגלים לשחק טוב יותר אם היינו נותנים להם יותר מקום. הצגנו משחק נהדר הערב ולא נתנו להם כמעט שום הזדמנות. זה היה משחק נהדר ואני ממש מרוצה. האוהדים היו נהדרים והעריכו מאוד את ההופעה שלנו".

מאמן מנצ'סטר סיטי, רוברטו מאנצ'יני. Clive Rose, GettyImages
"רצינו להעפיל לליגה האירופית אבל לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות". רוברטו מאנצ'יני/GettyImages, Clive Rose

אמברוסיני: "מאוכזבים. רצינו להמשיך את המומנטום"

מילאן הפסידה לזניט סנט פטרסבורג 1:0 ועלתה לשלב הבא מבלי לנצח משחק אחד בסן סירו. "הפסדנו היום, אבל אני חושב ששיחקנו טוב יותר מהם", אמר קשר הרוסונרי מאסימו אמברוסיני. "שיחקנו טוב במחצית הראשונה. אולי לא יצרנו מספיק מצבים אבל שלטנו לחלוטין במשחק ובכדור. אנחנו מאוד מאוכזבים שהפסדנו, רצינו להמשיך את המומנטום שלנו אבל זה הכדורגל".

מתיאו פלאמיני אמר לאחר ההפסד: "אמרנו לפני המשחק שאנחנו רוצים מאוד לנצח, כך שמן הסתם אנחנו מאוכזבים. שיחקנו טוב, אבל השער שלהם שינה את הכל. אחרי שהם הבקיעו הם הלכו אחורה ורק הגנו. ניסיתי להבקיע, אבל פשוט לא הצלחתי למצוא את הרשת. ידענו שכבר העפלנו, אבל היה חשוב עבורינו לשמור על פוקוס. המשחקים האלה לא קלים. עשינו את המקסימום".

אלכסנדר אניוקוב שחקן זניט סנט פטרסבורג לפני קווין פרינס בואטנג שחקן מילאן. AP
מילאן בשלב הבא, בלי אף ניצחון ביתי. בואטנג מתקשה בסן סירו/AP

מטוידי: "אנחנו פשוט מאושרים הלילה"

קשרה של פריס סן ז'רמן, בלס מטוידי, היה מרוצה מאוד מניצחונה של קבוצתו, וכבר הביט קדימה, לשלבים המאוחרים יותר של ליגת האלופות: "אני חושב שזה נותן לנו הרבה ביטחון לעבור קבוצה כמו פורטו. ניצחנו, סיימנו ראשונים בבית שלנו בליגת האלופות, ואנחנו פשוט מאושרים הלילה. אין ספק שנהנה מזה".

ג'קסון מרטינס שחקן פורטו לפני בלס מטוידי שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
"זה נותן הרבה ביטחון". בלס מטוידי מתגבר על ג'קסון מרטינס/רויטרס

העולות לשמינית הגמר מבתים א'-ד':

פריס סן ז'רמן, פורטו, שאלקה, ארסנל, מלאגה, מילאן, דורטמונד וריאל מדריד.

ממשיכות לליגה האירופית:

דינמו קייב, אולימפיאקוס, זניט סנט פטרסבורג ואייאקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully