וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי ביורוצ'אלנג': חולון תתאושש דווקא מול בון?

הקבוצה של דן שמיר שהפסידה 4 משחקי ליגה רצופים, תארח את היריבה הגרמנית ביורוצ'אלנג' (19:40, שידור ישיר ב-ONE)

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ברני ארדוב
בגרמניה זה הלך קשה. שמיר/ברני ארדוב

הפועל חולון תקיים מחר (רביעי) את משחקה החמישי בשלב הבתים הראשון של היורוצ'אלנג' כשתארח את טלקום בון (19:40, שידור ישיר בערוץ ONE), לה הפסידה במשחק הראשון בגרמניה 85:78. הקבוצה של דן שמיר מגיעה למשחק לאחר ארבעה הפסדי ליגה רצופים, ושמועות על בעיות כלכליות שמנעו נכון לתחילת השבוע משחקני הקבוצה לקבל את משכורת חודש אוקטובר.

בחולון יודעים שניצחון על בון יבטיח ככל הנראה את הכרטיס לשלב הבא, כשרק תבוסה במחזור האחרון בבלגיה מול אנטוורפן יטרוף את הקלפים וישאיר את חולון מחוץ לשלב הבתים השני. מנגד, הפסד של הסגולים לקבוצה הגרמנית החזקה, שרשמה בשבוע שעבר את הפסד הבכורה שלה במפעל, 82:78 לאנטוורפן בגרמניה, יגרום לכך שחולון תגיע בשבוע הבא לקרב על העלייה בבלגיה, שם המנצחת תעלה לשלב הבתים השני, והמפסידה תודח.

בון הגיעה לישראל היום עם סגל שחקנים נהדר שכולל בין היתר את פטריק יואינג ג'וניור, קייל ווימס, ג'ארד ג'ורדן ורוברט ואדן האמריקאים שרושמים עד כה שלב בתים ראשון נהדר. בקבוצה הגרמנית לא רוצים להסתבך לקראת המשחק האחרון בבית, ויודעים שניצחון באולם הפחים יסגור את הסיפור מבחינתם.

הערב ניצחה אנטוורפן את ארמיה הגיאורגית בבלגיה 54:87 והיא תפזול למשחק בחולון בתקווה לתוצאה שתקבע שהיא אחראית לגורלה במחזור המשחקים האחרון בשבוע הבא.

שון דניאל שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
המשחק בבלגיה הוא הקריטי באמת. דניאל/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully