וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער העבר מיגל קאלרו מת מסיבוך של קריש דם במוח

הקולומביאני בן ה-41 פרש בשנה שעברה, כשברזומה 51 הופעות בנבחרת ושלוש אליפויות במדי פאצ'וקה המקסיקנית

שוער העבר של נבחרת קולומביה, מיגל קאלרו, מת היום (שני) בעקבות סיבוך של קריש דם במוח. מצבו הורע ב-26 בנובמבר, והוא הוטס במסוק לבית החולים במקסיקו סיטי, ומאז אושפז. ביום שלישי האחרון הידרדר מצבו עוד יותר, והיום הוא מת. הקולומביאני בן ה-41 פרש ממשחק בספטמבר שעבר, עקב שסבל מפקקת ורידים בידו השמאלית, ועבר לאמן את פאצ'וקה מהליגה המקסיקנית.

מיגל קאלרו שוער עבר קולומביאני. Bob Levey, GettyImages
בהודעה הרשמית מטעם פאצ'וקה נכתב: "מיגל קאלרו היה שחקן כדורגל שהותיר את חותמו על תקופה אדירה של המועדון"/GettyImages, Bob Levey

"מר קאלרו מת מוות מוחי", הודיעו אתמול רופאיו במקסיקו סיטי. "למרבה הצער, זה רק של זמן עד שהוא ימות". ואכן, יום חלף, ושוער העבר מת. בהודעה הרשמית מטעם פאצ'וקה נכתב: "מיגל קאלרו היה שחקן כדורגל שהותיר את חותמו על תקופה אדירה של המועדון".

כשוער, קאלרו זכה בשלוש אליפויות מקסיקו ועמד בין קורות נבחרת קולומביה בין השנים 1995 ל-2007. יש לו 51 הופעות בנבחרת קולמביה, שש הופעות בקופה אמריקה והוא גם היה שותף לסגל באולימפיאדת ברצלונה 1992 ובמונדיאל 1998. קאלרו החל את הקריירה בדפורטיבו קאלי, משם עבר לאתלטיקו נאסיונל לפני שהצטרף למועדון הוותיק ביותר במקסיקו, פאצ'וקה, בשנת 2000. הוא נשאר בפאצ'וקה עד הפרישה. בסך הכל שיחק מעל ל-600 משחקים וכבש שלושה שערים.

מיגל קאלרו שוער עבר קולומביאני. Victor Decolongon, GettyImages
מוות טראגי. מיגל קאלרו/GettyImages, Victor Decolongon

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully