וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה לבדה בראש

טריפל דאבל ענק של בילאל בן הוליך את נס ציונה ל-66:79 על רמלה. כפ"ס הפתיעה את קרית אתא, עפולה ויבנה ניצחו בחוץ

בזמן שרוב עולם הכדורסל המקומי מתעסק בעיקר בתקרית החריפה של קפטן מכבי תל אביב, בליגה הלאומית שוחק הערב (שלישי) המחזור השמיני, ואיזה מחזור נהדר זה היה. במוקד הצליחה הפועל כפר סבא להפתיע את עירוני קרית אתא כשגברה עליה 73:80, ומי שניצלה זאת עד תום היא נס ציונה, שתפסה את ראשות הטבלה אחרי שניצחה את רמלה בבית. אליצור יבנה שברה את רצף ההפסדים שלה כשהתפוצצה בחוץ על נהריה עם 65:103, עפולה ניצחה בחוץ את באר יעקב 86:89, בעוד קרית ביאליק ביזתה את עצמה והובסה 59:94 בידי עירוני רמת גן. גליל עליון הפסידה בחוץ להוד השרון, בעוד במאבק בין שתי האחרונות, ניצחה קרית גת את קרית טבעון/מגידו.

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
נהנו מההפסד של קרית אתא. זילברשטיין/ברני ארדוב

הפועל כפר סבא - עירוני קרית אתא 73:80

ההפתעה הגדולה של המחזור הגיעה דווקא מכפר סבא, שממשיכה במסלול ההתאוששות שלה, והערב הנחילה הפסד שני בלבד העונה לאורחים. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהמארחים מוליכים ב-2 במחצית. שתיים וחצי דקות לסיום עוד הצליחה אתא להוביל, אבל ברנדון ברוקס הפך את התוצאה, דארן גובנס החטיא שתיים מהקו, ובעוד כפר סבא מצידה עשתה את העבודה מהעונשין וסגרה את המשחק. ברוקס הוליך את קלעי כפר סבא עם 19 נקודות, גובנס קלע 22 למפסידים.

עירוני נס ציונה - אליצור רמלה 66:79

המארחים ניצלו את ההפסד של קרית אתא ותפסו בלעדית את המקום הראשון, בזכות הניצחון. רמלה הצליחה להישאר קרוב בשני הרבעים הראשונים, אבל נראתה פשוט נורא ברבע השלישי, בו נעצרה על 8 נקודות בלבד, מה שנתן את האות לבריחה של נס ציונה, ממנה האורחים לא חזרו. בילאל בן היה ענק, וסיים עם טריפל דאבל מרשים, כשקלע 23 נקודות, הוריד 12 ריבאונדים וחילק 10 אסיסטים, גייב בלייר סייע לו עם 22 נקודות ו-12 ריבאונדים. את קלעי רמלה הוליך ג'ונדרה ג'פרסון עם 25 נקודות ולא פחות מ-20 ריבאונדים.

עירוני נהריה - אליצור יבנה 103:65

וואו, איזו התאוששות של יבנה, אחרי שני הפסדים. הקבוצה של נתי כהן פשוט התפוצצה בחוץ על נהריה האומללה, ופירקה אותה לגורמים. כבר ברבע הראשון עלו האורחים ליתרון דו ספרתי, כשרבע שני עצום פשוט (9:30) הביא את יבנה ליתרון 37 מטורף במחצית, ולמעשה גמר את המשחק. נועם מטלון הוליך את יבנה עם 25 נקודות, מונטה מגי גם הוא היה ענק עם 24 נקודות, 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אדם מקוי קלע 21 לנהריה.

נעם מטלון שחקן מ.כ. הבקעה מול אדריאן אוטר שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חתיכת התאוששות. מטלון/ברני ארדוב

מכבי באר יעקב - הפועל עפולה 89:86

הקבוצה של אבנר יאור שומרת את מקומה בחלק העליון של הטבלה, עם ניצחון חוץ מצויין. באר יעקב עוד הלויכה ברבע הראשון, אבל התעוררות של האורחים הביאה אותם אל המחצית ביתרון 5. ההובלה עברה מקבוצה לקבוצה לאורך כל המחצית השניה, עד שתשע שניות לסיום העלה אנתוני פישר את עפולה ליתרון 3. באר יעקב עוד קיבלה צ'אנס אחרון לכפות הארכה, אבל השלשה של ג'רמיין הול הלכה החוצה, והאוחרים חגגו ניצחון. פישר הוליך את קלעי עפולה עם 20 נקודות ו-8 אסיסטים, אלן דרהאם הוסיף 19 ו-9 ריבאונדים. לבאר יעקב: אבי אליהו 21.

עירוני רמת גן - מכבי קרית ביאליק 59:94

המשחק החד צדדי של הערב התקיים באולם זיסמן, ואיזה משחק חד צדדי זה היה. 4 נקודות (!), זה כל מה שקלעה קרית ביאליק ברבע הראשון, לעומת 30 של המארחים, במשחק שפחות או יותר נגמר כבר בעשר הדקות הראשונות. עד לסיום המשיכו שחקני רמת גן להשתעשע ושיפרו מעט את הסטטיסטיקות שלהם, בעוד קרית ביאליק רק חיכתה שהמשחק ייגמר. טיירון קנט הוליך את קלעי רמת גן עם 27 נקודות ו-15 ריבאונדים, קית' רמזי הוסיף 20 ו-9 ריבאונדים. לקרית ביאליק היה רק את ג'יונר דיילס עם 25 נקודות.

מכבי הוד השרון - הפועל גליל עליון 56:82

גליל ממשיכה את חוסר היציבות שלה העונה, כשהובסה בחוץ מול הוד השרון. המארחים תפסו שליטה על המשחק כבר מהרגע הראשון בזכות יכולת טובה של ערן אסנטי, והוליכו ב-15 הפרש במחצית. גליל פשוט לא הצליחה להתרומם, קלעה רק 22 נקודות במחצית השניה, וככה אי אפשר לנצח אף אחד. אסנטי סיים עם 20 ו-7 אסיסטים, ווקר הוסיף 19 ו-8 ריבאונדים. לורנס ווסטברוק קלע 22 לגליל.

מכבי קרית גת - הפועל קרית טבעון/מגידו 79:91

במשחק בין שתי נועלות הטבלה הצליחה קבוצתו של רוני צוקרמן להשיג את ניצחונה השני העונה, ולהתרחק מעט מיריבתה. קרית גת היתה טובה יותר בשני הרבעים הראשונים וכבר הוליכה ב-8 במחצית, טבעון חזרה ברבע השלישי עד שיוויון, אבל רבע אחרון של 13:23 של המארחים הביא להם את הניצחון המתוק. האקים רייט הוליך את קלעי קרית גת עם 28 נקודות ו-9 ריבאונדים, אלעד כנפו הוסיף 18 ו-8 ריבאונדים. את טבעון הוליך טיילור דרבי עם 21 ו-10 ריבאונדים.

שחקן ברק נתניה ערן אסנטי. ברני ארדוב
משחק נהדר. אסנטי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully