וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדו יורנטה: "אני עוזב את בילבאו בתום העונה"

החלוץ הבאסקי כינס מסע"ת ושם קץ לשמועות סביב עתידו: "רוצה לנסות משהו חדש". התחנה הבאה תהיה יובנטוס?

פרננדו יורנטה, חלוצה הבאסקי של אתלטיק בילבאו ונבחרת ספרד, כינס הערב (שלישי) מסיבת עיתונאים ובה הוא הודיע רשמית כי הוא יעזוב את הקבוצה הבאסקית בתום העונה. יורנטה, סירב כזכור להאריך בקיץ את חוזהו במועדון הבאסקי, אך הנהלת בילבאו סירבה לשחררו בתחילת העונה. החלוץ, נתן עונה נהדרת אשתקד, אך הפך לשנוא האוהדים בסן מאמס ואיבד את מקומו בהרכב של מרסלו ביילסה בעקבות יחסיו המעורערים עם הקהל והמערכת שעוטפת את המועדון.

"אני אעזוב את בילבאו ב-30 ביוני. אני רוצה להתפתח כשחקן ולנסות משהו חדש". כך אמר החלוץ בן ה-27 במסיבת עיתונאים שערך ושם סוף לשמועות סביב עתידו. יורנטה, שהיה מלך שערי הקבוצה בעונה החולפת והוליך אותה לגמר הליגה האירופית, פתח רק במשחק ליגה אחד העונה. החלוץ פתח גם בשני המשחקים של קבוצתו בליגה האירופית מול עירוני קרית שמונה ואף כבש את אחד השערים במשחק האחרון בו ניצחה קבוצתו 0:2 את האלופה הישראלית.

פרננדו יורנטה שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
יורנטה במפגש עם קרית שמונה. רוצה אתגר חדש/רויטרס

"הסיבה שאני עוזב היא לא כספית מאחר וההצעה שקיבלתי מבילבאו היתה הוגנת". ניסה יורנטה להסביר את המהלך שלו, "התקשורת לא עזרה לי במו"מ מול בילבאו והיא אחת הסיבות לאווירה הלא טובה מסביבי על המגרש. זו אחת הסיבות שהחלטתי לעזוב את בילבאו, זו ועוד סיבות רבות אחרות".

יורנטה, ששמו היה מוזכר עם מעבר אפשרי ליובנטוס בקיץ, גדל במחלקת הנוער של בילבאו ועלה לקבוצה הבוגרת בינואר 2005. יורנטה נכלל בסגל הנבחרת הספרדית שזכתה ביורו 2012 והוא כבש 17 שערים ב-32 משחקי ליגה במדי בילבאו בעונה החולפת. יורנטה הבקיע 15 שערים בקמפיין הליגה האירופית, שבו העפילה כזכור הקבוצה הבאסקית לגמר המפעל, בו הובסה מול אתלטיקו מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully