וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרקוס אולדרידג': "שיחקנו עם הרבה לב ונחישות"

כוכב פורטלנד סיכם את הקאמבק מול שארלוט. רנדי פוי שפספס סל ניצחון על הקליפרס: "זה כנראה לא היה אמור לקרות"

משחקי הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA סיפקו לא מעט דרמות, אבל הגדולה ביותר שביניהן הייתה בשארלוט, שם הבובקאטס הובילו 79:97 על פורטלנד, 5:17 דקות לסיום המשחק, והצליחו להפסיד את ההתמודדות בתום ההארכה 118:112. "יכולתי לעזור לשחקנים יותר", לקח המאמן מייק דאנלפ, "אני חושב שיכולתי לעשות עבודה טובה יותר עם חילופים, או אולי כמה פוסטאפים של ביירון מאלינס. צריך להצביע עליי כשמחפשים את האשם".

מנגד בפורטלנד החגיגות היו בשיאן, "הראינו הרבה לב ונחישות", אמר למרקוס אולדרידג' שקלע 25 נקודות והוסיף 13 ריבאונדים, "אנחנו מראים שהכל אפשרי אם אתה מתחיל לקלוע ומשחק הגנה. בישורת האחרונה היינו אגרסיביים, הלכנו חזק לקסל והתחלנו לעשות טראפ על הפיק אנד רול. היינו חייבים להכריח את בן גורדון וקמבה ווקר למסור את הכדור".

על לוק באביט שקלע שתי שלשות שהובילו את המשחק להארכה הוסיף אולדרידג': "לוק היה גדול, הוא היה טוב הגנה וגדול בהתקפה. הם הביאו שמירות כפולות והשאירו אותו לבד, אתה לא יכול להשאיר אותו לבד". מאמן הבלייזרס טרי סטוטס חגג: "הייתי בצד השני של משחקים כאלה בעבר. זה לא קורה הרבה פעמים, אבל זה קורה. אתה חייב להאמין שדבר כזה יקרה גם לך".

למרקוס אולדרידג', פורטלנד בלייזרס. tony gutierrez, AP
למרקוס אולדרידג': "אנחנו מראים שהכל אפשרי אם אתה מתחיל לקלוע ומשחק הגנה"/AP, tony gutierrez

בסולט לייק סיטי נעצרה הריצה המדהימה של יוטה ג'אז במשחקי הבית על 16 ניצחונות רצופים, כשלוס אנג'לס קליפרס סגרה פיגור 10 בסוף הרבע השלישי בדרך לניצחון 104:105. לג'אז הייתה הזדמנות לגנוב את המשחק במהלך האחרון כשרנדי פוי חטף כדור לכריס פול אך לא הספיק להרים את הזריקה שלו בזמן, והיא גם לא נכנסה.

"חבל שלא היו 3 שניות על השעון, כי יכולתי ללכת לסל או להכין את עצמי לזריקה טובה יותר", אמר פוי ששיחק בקליפרס בעונה שעברה, "זה כנראה לא היה אמור לקרות". ביוטה זעמו על שריקה לטובת צ'ונסי בילאפס, דקה לסיום, ששלחה את השחקן הותיק לשלוש זריקות מכריעות: "זאת הייתה החלטה קשה", אמר מאמן יוטה טיירון קורבין, "השופטים ראו את זה בצורה אחרת ממני, אבל אני חושב שעשינו הכל כדי להקשות על הזריקה".

מנגד הקליפרס רשמו ניצחון שלישי ברציפות מאז שבילאפס חזר מהפציעה הארוכה שלו בגיד אכילס: "המחצית הראשונה הייתה כמעט בזבוז זמן שלם כי אף אחד לא הופיע", אמר המאמן ויני דל נגרו על קבוצתו שפיגרה ב-14 נקודות ברבע השלישי, "ההגנה שלנו הייתה חלשה, היינו רכים ולא הצגנו שום נוקשות. אני מאוד מרוצה על הדרך בה הגבנו, ועל המהלכים שעשינו בישורת האחרונה"

מאמן יוטה ג'אז טיירון קורבין. Ezra Shaw, GettyImages
שריקה שהכריעה משחק. טיירון קורבין/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully