וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: סיינה הביסה 65:101 את אבלינו

יריבת מכבי תל אביב ביורוליג המשיכה בכושר המסחרר שלה, כולל 16 שלשות. אולימפיאקוס הביסה ביוון 65:110 את אריס

לאחר שביום שישי היא עזרה רבות למכבי תל אביב, עם ניצחון ביתי מוחץ על מלאגה, שקירב את הצהובים משמעותית לזכייה בבית ב' של היורוליג, המשיכה הערב (שני) סיינה את כושר הקליעה המטורף והכושר הנהדר שלה בכלל, עם 65:101 מוחץ בליגה האיטלקית מול אבלינו.

האלופה הנצחית של ארץ המגף, שהחלה את העונה לא טוב, שוב נראית בכושר שיא ולאחר מחצית ראשונה צמודה, בסיומה הובילה בחמש הפרש בלבד, היא טסה ל-29:60 גדול במחצית השנייה.

הטוסקנים שוב הטיחו שלשות ללא הכרה, 16 כאלה, כשמי שהובילו אותם היו מאט ג'נינג, שקלע 18 ב-5 מ-7 מחוץ לקשת וכריסטיאן קאנגור, שצלף 22 נקודות ב-20 דקות, עם 4 מ-6 לשלוש. בובי בראון הוסיף 20 נקודות וחילק שמונה אסיסטים ותומאס רס קלע 14. מוסטפה שאקור קלע 15 למפסידה. סיינה במקום השני עם שמונה ניצחונות ושני הפסדים והיא מפגרת רק אחרי וארזה.

שחקן סיינה, בובי בראון (ימין) מול שחקן קליבלנד קאבלירס, טריסטן תומפסון. AP
בובי בראון וסיינה בכושר אדיר/AP

בתוך כך, מפרסמת היום התקשורת באיטליה כי פופס מנסה בונסו, שחתם במכבי תל אביב בקיץ אך שוחרר לאחר מספר שבועות בשל בעיות בריאותיות, מועמד להחליף את מריו קאסון בסיינה. הסנטר הקרואטי הענק עזב את האלופה האיטלקית בשל "בעיות אישיות", וראשי המועדון עשויים לפנות לשחקן נבחרת בריטניה.

ביוון, הצליחה אריס סלוניקי לתת פייט לאולימפיאקוס בשמך שני הרבעים, לפני שאלופת אירופה החליטה להתעורר, ולטוס ל-65:110 ענק בבית. האורחים דווקא היו חזק בתמונה, ואל המחצית הגיעו בפיגור 6 בלבד. אלא שאז קלעה אריס רק 25 נקודות בשני הרבעים הבאים לעומת 54 של המארחים, והמשחק נגמר כבר ברבע השלישי. פפאניקולאו הוליך שישה שחקנים בדאבל פיגרס עבור אולימיפאקוס עם 16 (7 מ-7 מהשדה), פליקאן קלע 16 עבור המפסידים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully