וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "עברנו משחק חוץ חשוב מאוד"

מאמן הפועל ת"א שמח מה-1:2 באשדוד והחמיא: "זה ורמוט שחיכינו לו". מזרחי: "הם בעטו פעמיים". אוהדי האדומים הניפו שלט "פניני לגז". הנהלת הקבוצה: "מגנים בכל תוקף"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הפועל תל אביב הצליחה לרשום הערב (שני) ניצחון חוץ חשוב מאוד, כשהצליחה לחזור מפיגור ל-1:2 על מ.ס. אשדוד. האדומים, שנהנו משערים של טוטו תמוז בדקה ה-57 וגילי ורמוט בדקה ה-82, חזרו לאחר שדוד רביבו העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-45. הקבוצה של יוסי אבוקסיס שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-27, ממש כמו יריבתה העירונית מכבי תל אביב, שמובילה את הטבלה. עוד לפני המשחק, במהלך החימום, מתח רועי גורדנה שריר והצליח לשחק רק 45 דקות עד שהוחלף.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס אמר לאחר המשחק: "עמדנו במשחק קשה מאוד, מול קבוצה חזקה וביתית. המחצית הראשונה לא הייתה טובה, בשנייה השתלטנו על כל המגרש. לא הנענו את הכדור טוב ובמחצית הראשונה שיחקנו בכדורים ארוכים, לידיים של אשדוד. משחק חשוב, שעברנו בשלום. ראיתי על השחקנים במחצית את האמונה שאפשר לחזור, הסברתי להם שאם תהיה לנו סבלנות זה יגיע. הגול השני לא קשור לסבלנות, אלא לגול גדול של גילי. עכשיו הוא גילי כמו שאנחנו מצפים, אנחנו צריכים אותו במיטבו כדי להגיע לאן שאנחנו רוצים להגיע".

גילי ורמוט אמר: "ידענו שיילך קשה, אשדוד קבוצה מצוינת ואני שמח שהראנו אופי. אנחנו קבוצה יותר טובה מהם. אנחנו לא מתעסקים בכל מה שאומרים, היה לי חשוב לחזור מהפציעה ואני שמח שעשיתי את זה כמו שרציתי. זו ההרגשה הכי נפלאה שיש. אבל כמובן מעבר להכל, טוב שחזרנו וניצחנו. זו זריקת עידוד גדולה בשבילנו ואני שמח מאוד".

אוהדי הפועל תל אביב, אגב, הניפו במשחק כרזה "פניני לגז". בקבוצות הכדורגל והכדורסל של המועדון הגיבו: "אנו מגנים בכל תוקף את השימוש בביטויים הופגעים בזכר השואה. אמנם אין לנו אפשרות לקנוס אוהדים, אך נמשיך לגנות התופעה, לה אין מקום במגרשי הספורט, עד שתיעלם כליל".

מנגד, יוסי מזרחי אמר: "קשה מאוד לנתח עכשיו, אבל לא הגענו למחצית השנייה. הייתה עייפות בקישור שלנו, נתנו להפועל להניע את הכדור והלכנו אחורה. הפועל לא צריכים הזדמנויות, הם הגיעו לשני מצבים כל המשחק והבקיעו. אנחנו לא יצרנו מצב כל המחצית השנייה, השוער שלהם לא נגע בכדור וכשאתה משחק ככה אתה לא יכול לנצח. לא קרה שום דבר, הליגה ארוכה ויש לנו קבוצה לא רעה בכלל. צריך לדעת לשחק את הכדורגל הנכון ולהשתמש בספסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully