וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אוהד לויטה שמר על שער נקי בניצחון אומוניה

השוער ביצע טעות אחת גדולה, אבל לא ספג ב-0:2 על אולימפיאקוס. שפונגין לא שותף. 75 דקות לשהר בניצחון הרטה

אוהד לויטה הגן הערב (שני) 90 דקות בהצלחה על שערה של אומוניה ניקוסיה, שניצחה 0:2 את אולימפיאקוס במשחק שנעל את המחזור ה-12 בליגה הקפריסאית. פרדי כבש צמד שערים לטובת המארחת מניקוסיה, בדקות 49 ו-65. בזכות הניצחון, אומוניה התקרבה צער נוסף אל צמרת הטבלה, אבל נותרה במקום השישי, כאשר במאזנה 19 נקודות. לויטה סיפק מספר הצלות נאות במהלך המשחק, אבל בדקה ה-27, במצב של שוויון 0:0, הוא ביצע טעות שכמעט עלתה לאומוניה בשער. יובל שפונגין לא שותף במדי המנצחת.

* פלוישטי, קבוצתו של עומרי קנדה, הביסה 0:4 במחזור ה-18 של הליגה הרומנית את גלוריה ביסטריצה. לצערו של המגן הישראלי, הוא לא נכלל בסגל. הניצחון צימק את הפער של פלוישטי, שנמצאת במקום השני, לשבע נקודות מהמוליכה סטיאווה בוקרשט.

* בליגה השנייה בגרמניה, בן שהר שיחק 75 דקות בניצחונה החשוב של הרטה ברלין, 1:2 בחוץ על אנרג'י קוטבוס. פר קלוגה העלה את האורחים מהבירה ליתרון כבר אחרי 16 דקות, אבל הדני דניס סורנסן השווה בדקה ה-54. לאחר ששהר הוחלף, רוני כבש את שער הניצחון, שש דקות לסיום. בדקה ה-64, שהר יכול היה לכבוש, אבל קונסטנטין אנג'ל עצר אותו עם עבירה על סף הרחבה וספג צהוב, כשהוא מונע מהישראלי מצב טוב. גם בדקות הראשונות של המשחק שהר היה מסוכן.

בזכות הניצחון, במשחק שחתם את המחזור ה-17, הרטה התקרבה מרחק ארבע נקודות מהמוליכה איינטרכט בראונשוויגר וביססה את מקומה במקום השני. קוטבוס נותרה רביעי.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully