וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: נס ציונה גברה 0:2 על הכח רמת גן

הסקציה נהנתה משערים של מאור זוהר (31) ואואלה מגלן (78) ודילגה למקום העשירי בטבלה. מכבי יבנה-הפועל פ"ת 0:0

המחזור ה-12 בליגה הלאומית מגיע לסיומו הערב (שני) עם צמד משחקים.

המשחק הראשון היה קרב תחתית חשוב בו ניצחה סקציה נס ציונה בחוץ 0:2 את הכח רמת גן. האורחים הגיעו למשחק כשהם במקום ה-13 בטבלה, שלוש נקודות ומקום אחד יותר מאשר הסגולים, אבל נהנו משער של מאור זוהר בדקה ה-31 ושער נוסף של אואלה מגלן, 12 דקות לסיום, מה שסידר להם את מלוא הנקודות ועלייה למקום העשירי בטבלה, מרחק שבע נקודות מהקו האדום.

עבור נס ציונה מדובר בניצחון שני ברציפות, לאחר שגברה במחזור שעבר גם על בני לוד במשחק חוץ. הכח, שחטפה חמישייה מיבנה במחזור הקודם, שוב הפסידה, בפעם הרביעית בחמשת משחקיה האחרונים.

במשחק השני של היום, מכבי יבנה והפועל פתח תקוה נפרדו בתיקו 0:0. התוצאה העלתה את המלאבסים עד למקום השלישי והם רחוקים שתי נקודות בלבד מהמוליכה רעננה וצמודים ליריבה העירונית מכבי. יבנה במקום הרביעי ונעצרה אחרי שכבשה חמישייה בשבוע שעבר.

בשמונה הפעמים הקודמות ששתי הקבוצות נפגשו, המלאבסים היו אלה שניצחו. יותר מ-20 שנה חלפו מאז העימות האחרון, ומכבי יבנה סוף כל סוף הצליחה להסיר את הנאחס מול הפועל פתח תקוה, גם אם זה רק עם תיקו. לאחר פציעות וחילופים מוקדמים של מאור פרץ המקומי ויניב לוזון האורח, פתח תקוה השתלטה על המשחק ורק שוערה לשעבר יוסי שקל מנע ממנה להשיג יתרון מוצדק עד השריקה למחצית. יבנה התעוררה במחצית השנייה, ובדקה ה-70 שניר דורי התעופף והדף בעיטה של תומר בן חיים, כשבתוספת הזמן אורן ניסים החמיץ ממצב קורץ. יבנה עדיין ללא הפסד ביתי בנס ציונה. בסיום אוהדי הפועל פתח תקוה קראו לאלי מחפוד להתפטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully