וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופנהיים: מרקוס באבל פוטר מהקבוצה

המאמן שילם מחיר על פתיחת העונה הרעה אחרי ה-4:1 לברמן. מאמן הקבוצה הצעירה מונה למאמן זמני, הנזי פליק מועמד

עכשיו זה הפך לרשמי: מרקוס באבל פוטר היום (שני) מהופנהיים. המאמן בן ה-40, איתו ירדה הקבוצה של דיטמר הופ עד המקום ה-16 בליגה, סיים את תפקידו במסיבת עיתונאים רשמית של המועדון. פרנק קרמר, מאמן הקבוצה הצעירה של הופנהיים, מונה למאמן הבוגרת עד להודעה חדשה, ולמעשה צפוי להישאר בתפקיד במשחקים מול המבורג ודורטמונד, שנותרו עד לפגרת החורף. מי שהוזכר כמועמד לרשת את באבל הוא לא אחר מאשר הנזי פליק, עוזרו של יואכים לב בנבחרת גרמניה.

מרקוס באבל מאמן הופנהיים. GettyImages
זה שהולך. באבל/GettyImages

"אחרי המשחק אתמול (בו הובסה הופנהיים 4:1 על ידי ורדר ברמן בבית), ואחרי שקילת העניינים החלטנו לשחרר את באבל", אמר המנהל הספורטיבי של הופנהיים אנדראס מולר, "המצב שלנו מסוכן ושלילי ולא נשארה לנו ברירה. הייתה לי תקופה נהדרת, אבל די קצרה לצערי, אם המאמן מרקוס באבל ועוזרו ריינר וידמאייר, והבנתי ששניהם אנשים נהדרים. פרנק קרמר הוא מומחה כדורגל נהדר ויש לנו ביטחון ביכולותיו".

קרמר עצמו אמר: "לא יהיה לי קשה במצב שנותר. עבדתי מקרוב עם מרקוס באבל וריינר וידמאייר. כמובן שהייתי מעדיף שהם יישארו, אבל יש לי ביטחון בעצמי במשימה הקשה שעומדת בפני. עכשיו, כל מה שחשוב הוא המשחק הקרוב מול המבורג וצריך להחזיר לשחקנים את הביטחון לקראתו".

פרנק קרמר מאמן הופנהיים. Alex Grimm, GettyImages
וזה שבא. קרמר/GettyImages, Alex Grimm

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully