וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות זכתה במקום ה-1 בתחרות השיווק של אופ"א

הפרס התקבל על היום הפתוח השנתי הנערך בבפסח והזכייה היא בקטגוריית הקריאטיביות והחדשנות בפעילות עם הקהל

ההתאחדות לכדורגל זכתה במהלך סוף השבוע החולף בכבוד נאה, עם זכייה במקום הראשון בתחרות השיווק של אופ"א. ההתאחדות זכתה במקום הראשון מבין ההתאחדויות האירופאיות שהשתתפו בתחרות בקטגוריית הקריאטיביות והחדשנות בפעילות עם הקהל, זאת על "היום הפתוח" שמתקיים מדי שנה במהלך חופשת הפסח.

מזה ארבע שנים ההתאחדות פותחת את שעריה בפני הקהל הרחב ליום פתוח, בו מוזמן הציבור להשתתף במגוון אירועים המתקיימים באצטדיון רמת גן. במהלך יום זה נערכים משחקי גמר גביע המדינה למספר שנתונים, כאשר המוטו הוא "משחקים במגרש של הגדולים". בנוסף, ניתנת האפשרות לסייר באצטדיון הלאומי, לבקר בחדרי ההלבשה של הנבחרת, להצטלם עם גביע המדינה, לקבל חתימות משחקני הנבחרות, להשתתף בתחרויות נושאות פרסים ולצפות במשחק כדורגל בין נבחרת סלבריטאים לנבחרת כוכבי עבר. באירוע מתקיימת גם הופעה של אחד מאומני ישראל. הכניסה ליום הפתוח היא ללא תשלום.

מנהלת השיווק של ההתאחדות, רונית גלסמן: "אנחנו גאים לקבל פרס זה, במיוחד לאור העובדה שמדובר בפרויקט שבו מעורבים ילדים. לתת לילדים הזדמנות לשחק במגרש של הגדולים זו חוויה מעצימה וכן לפתוח את שערי ההתאחדות לכל הציבור, בחינם, זה עונה על המטרות שלנו. לטובת קידום האירוע נעשה שימוש בכל ערוצי השיווק כגון מדיה חברתית, הקמת מיני סייט ייעודי וכן פעילויות קד"מ ייחודיות והתוצאה היא שעשרות אלפי אנשים הגיעו להשתתף ולחגוג ולמעלה ממאה אלף איש נחשפו ליום זה בצינורות השונים וזו מבחינתנו הבשורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully