וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולנסיה: ארנסטו ולוורדה מונה למאמן הקבוצה

לאחר פיטוריו של מאוריסיו פלגרינו, העטלפים יוצאים לדרך חדשה עם הספרדי בן ה-48, שהוביל את אולימפיאקוס להצלחות

שלושה ימים בלבד לאחר התבוסה הביתית המשפילה, 5:2 מול ריאל סוסיאדד, שהובילה מיד לפיטוריו של מאוריסיו פלגרינו, מינתה הערב (שלישי) ולנסיה מאמן חדש, ארנסטו ולוורדה.

עבור הספרדי בן ה-48, מדובר בחזרה לכדורגל המקומי לאחר שתי עונות בהן הדריך את אולימפיאקוס היוונית, בה עבד גם בעונת 2008/09. בעשור החולף אימן ולוורדה ב'לה ליגה' שלוש קבוצות: את אתלטיק בילבאו (2003-05), אספניול (2006-08) ו-ויאריאל (2009-10). את דרכו על הקווים, לאחר קריירת משחק בת כ-13 שנים, הוא החל בקבוצת המילואים של בילבאו, כשבין היתר שיחק גם בברצלונה.

ארנסטו ולוורדה מאמן ולנסיה. Vladimir Rys, GettyImages
הצליח ביוון, ינסה לעזור לולנסיה. ולוורדה/GettyImages, Vladimir Rys

ההצלחה הגדולה ביותר בקריירת האימון של ולוורדה עד כה היא ההגעה עם אספניול לגמר גביע אופ"א ב-2006/07, שם הפסיד בתום דו קרב פנדלים לסביליה. כזכור, בשמינית הגמר של אותה עונה הוא עבר את מכבי חיפה עם 0:0 בחוץ ו-0:4 בהר היהודים. עם אולימפיאקוס הוא זכה בשלוש אליפויות ושני גביעים, אבל עזב את הקבוצה באפריל בשל סיבות משפחתיות.

על פי הודעת המועדון, הצדדים סגרו ביניהם הסכם לעונה וחצי. המשחק הראשון בו הוא יאמן את ולנסיה יהיה כבר ביום רביעי, מול ליל הצרפתית בחוץ. העטלפים ממוקמים כרגע במקום ה-11 בליגה, שש נקודות בלבד מהקו האדום ובשני משחקי הליגה האחרונים שלהם הם חטפו 4:0 ממלאגה ואת אותה חמישייה מול סוסיאדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully