וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל רמת גן: נג'ובו שוב על הספסל

גורם בבירת הנגב על הזמבי: "יצטרך להוכיח", לקראת משחק ההשלמה (ג', 19:15, ספ'1). זנדברג: "מצפה משחק קשה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

• הפועל באר שבע והפועל רמת גן נפגשו 20 פעמים בליגה הראשונה. המאזן: 7 ניצחונות לבאר שבע, 3 לרמת גן, 10 תוצאות תיקו. מאזן שערים: 11-20 לבאר שבע.

• באר שבע אירחה 10 פעמים את רמת גן בליגה הראשונה, וניצחה 6 מתוכן. 3 משחקים נגמרו בתיקו ורק אחד, במפגש הראשון אי פעם בין הקבוצות (אוקטובר 1965), נגמר בניצחון רמת גן.

• לאלישע לוי 4 משחקים מול הפועל רמת גן כמאמן, בכולם ניצח. מאזן שערים: 4-14.

• לאלי כהן 9 משחקים מול באר שבע כמאמן והרקורד שלו מאוזן: 4 ניצחונות, 4 הפסדים ותיקו אחד.

• לירן וקסברגר שפט את באר שבע 15 פעמים (48.8 אחוזי הצלחה) אבל רק 3 מתוכן בבית, ובאף אחת מהפעמים האלה באר שבע לא ניצחה (שני הפסדים ותיקו).

• אצל הפועל רמת גן המצב גרוע אפילו יותר: היא מעולם לא ניצחה עם וקסברגר כשופט. מצד שני, במשחק החוץ היחיד בו שפט אותה, היא סיימה בתיקו (1-1, לפני 3 שנים, עם הפועל חיפה).

• דייויד מנגה, המפציץ של רמת גן, כבש עד השבוע 7 שערים (מתוך ה-12 של קבוצתו): ארבעה מתוך הרחבה, שניים בנגיחות ועוד אחד בכדור חופשי.

• המקביל שלו בבאר שבע, תומר סוויסה, כבש עד השבוע 6 שערים (מתוך ה-11 של קבוצתו) והוא מגוון לא פחות: שני שערים מתוך הרחבה, שניים בפנדלים ושניים בבעיטות חופשיות.

נתונים: אתר דריבליסט

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. רוני לבנה
מעולם לא הפסיד להפועל רמת גן. אלישע לוי/רוני לבנה

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

הרכב מנצח לא מחליפים, לפחות לא אצל אלישע לוי, שתרגל היום את ה-11 שניצחו את בני יהודה. המשמעות היא שדיא סבע שוב לא יפתח ב-11, זכר ליכולת הלא טובה שהפגין מול הפועל תל אביב, אבל אמור להשתלב בהמשך. ניקולס פלצ'וק ימשיך לקבל קרדיט. המגן אביתר אילוז ישוב לסגל ומי שקיבל הודעה כי לא יהיה ב-18 הוא שחקן ההגנה ריאן אדלי. עידו אקסברד שלא היה אמור להיכלל בסגל עזב את האימון במהלכו לאחר שבישרו לו כי אשתו בחדר הלידה.

וויליאם נג'ובו שוב יפתח על הספסל ומדובר בפיחות נוסף במעמדו של הזמבי. "יש לו זמן להוכיח עד ינואר שהוא ראוי להישאר בקבוצה", אמרו במועדון, שם יודעים שאם יוחלט להביא חלוץ זר העדיפות הראשונה תהיה לשחרר את הזמבי. כפי שפורסם השבוע, הקשר עשוי לעזוב בחודש ינואר ובאר שבע תחפש חלוץ במקומו. אחמד סבע ממכבי נתניה הבהיר כי אם יעזוב את קבוצתו הנוכחית, ייתן עדיפות ברורה לקבוצות מהצפון, דוגמת קרית שמונה. בבירת הנגב טוענים כי בכל מקרה לא פנו אליו.

"חשוב לנו לשמור על האחוזים במשחקי הבית. זה מה שאנחנו עושים עד היום. יש לנו רצף של משחקים וצריך לשמור על הבית. הקהל יידחף אותנו במשחק קשה מול יריבה טובה מאוד", אמר אלישע לוי לקראת המשחק. המאמן הקרין קלטת של המשחק מול בני יהודה ומחר יקרין קלטת של רמת גן, ממשחקה מול הפועל עכו. מן הסתם, המאמן אמור להזהיר את שחקני הגנה מהחלוץ דויד מנגה שכבש שלושער במשחק האחרון. אלונה ברקת לא נכחה באימון, אך תלווה את הקבוצה מחר.

הפועל רמת גן:

הקבוצה תגיע למשחק כשהיא מעודדת מאוד מניצחון החוץ 0:3 על הפועל עכו בשבת, שהושג משלושער של דויד מנגה. המאמן החדש אלי כהן ושחקניו ינסו לשמור על המומנטום החיובי, כאשר בשבוע הקרוב צפוי להם מרתון של שלושה משחקים. אחרי באר שבע, תפגוש רמת גן לקרב תחתית לוהט את הפועל חיפה ושלושה ימים לאחר מכן, תארח את עירוני רמת השרון בגומלין רבע גמר גביע הטוטו.

בצוות המקצועי כבר החלו במלאכת עיבוי הסגל לקראת ינואר, וכפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, מתנהלים מגעים עם הקשר סטיבן כהן, שהינו שחקן חופשי, שלא חתום באף קבוצה ועשוי להגיע כחיזוק. "אנחנו בעיצומו של שבוע צפוף מאוד, שהתחיל טוב עם הניצחון בעכו", אמר הקשר מיכאל זנדברג לאתר הרשמי של המועדון, "היינו מאוד שמחים בסיום המשחק בשבת, אבל לא היה לנו הרבה זמן ליהנות, כי כבר מחר מצפה לנו משחק מאוד קשה בבאר שבע, מול קבוצה מצוינת".

הקשר הוותיק יודע שלקבוצה מצפים כעת שני משחקי תחתית קשים: "השתדלנו להתאושש כמה שיותר מהר ולתת את הכל באימונים, במטרה להגיע הכי מוכנים ולעשות עוד משחק טוב, עם תוצאה משביעת רצון, שתקדם אותנו במאבקי התחתית. גם במקרה הזה יהיו לנו שוב רק כמה שעות בלבד להתאושש ומיד להתיישר לקראת עוד משחק קשה מאוד".

סגל מלא יעמוד לרשות המאמן אלי כהן, שעשוי לערוך שינוי אחד בהרכב לעומת ה-11 שפתחו בעכו. זנדברג, וובה בראון ואופיר חמו מתחרים על מקום אחד בחוליית הקישור, כאשר אם יוחלט לפתוח עם קישור אחורי מעובה, יקבל בראון עדיפות על השניים האחרים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
משה מישאלוב שחקן הפועל עכו לפני דויד מנגה שחקן הפועל רמת גן. אדריאן הרבשטיין
באר שבע תצטרך להיזהר ממנו. מנגה משמאל/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אבירם ברוכיאן

אם אלישע לוי רוצה שהעונה של הפועל באר שבע תיראה טוב יותר, הוא חייב לקחת צד במלחמה המקצועית עם הקשר הכי מוכשר בקבוצה שלו. ברוכיאן חייב לשפר את המספרים שלו בהתקפה, הוא בועט יותר לשער במשחקים האחרונים וזקוק באופן כמעט נואש לשער שיציל לו ולקבוצה שלו את העונה. באר שבע עם ברוכיאן בכושר, שווה מקום בחלק העליון של הטבלה. זה המבחן שלו.

הפועל רמת גן: אנטון ארחיפוב

המחמיצן הגדול של הפועל רמת גן צריך להתחיל לאפס כוונות ולהבקיע שערים, אחרת הקבוצה תחפש שחקן חדש במקומו בחלון ההעברות בינואר. ארחיפוב עושה הכל נכון, חוץ מלשים את הכדור ברשת ואולי השלושער של חברו להתקפה דויד מנגה ייתן לו כעת השראה ויעזור לו במלאכת כיבוש השערים.

שחקן הפועל באר שבע, אבירם ברוכיאן. ברני ארדוב
חייב להשתפר. ברוכיאן/ברני ארדוב

הרכב משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלימי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו, אבירם ברוכיאן, ניקולס פלצ'וק, תומר סויסה, דובב גבאי.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, טל מעבי, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג (אופיר חמו, וובה בראון), ישראל זגורי, אנטון ארחיפוב, דויד מנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully