וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: כץ החליט להשאיר את קלינגר עד רמת גן

ההחלטה התקבלה למרות לחץ כבד לזעזוע מצד גורמים שונים בהנהלה. המאמן משוכנע שהוא יכול לשפר את מצב הקבוצה

one

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ צפוי להחליט בתוך יומיים על עתידו של מאמן הקבוצה ניר קלינגר, זאת לאחר התבוסה 3:0 למכבי חיפה (אמש) שבעקבותיה נותרה הקבוצה עמוק במקום האחרון. ברקע כבר נשמעים קולות על מועמדותו של עופר טלקר, כשגם שמו של יצחק שום עלה. גורמים במועדון היו רוצים לראות את שלומי דורה חוזר לקבוצה, אך הסיכויים לכך נראים אפסיים בשלב זה מאחר שדורה לא אמור לעזוב את בני סכנין.

כץ שוחח עם קלינגר הערב. המאמן הבהיר לבעלים שהוא בטוח שיוכל להוציא את הקבוצה מהבוץ וכץ השיב שהוא מתכוון להמשיך לתת לו קרדיט, לפחות עד למשחק מול הפועל רמת גן וככל הנראה, המאמן יעמוד על הקווים גם במשחק הקרוב. החלטה זו עוררה חוסר שביעות רצון בקרב חלק גדול מחברי ההנהלה, שממשיכה להפעיל מכבש לחצים על הבעלים במטרה להביא לזעזוע מיידי בעמדת המאמן.

הבעלים מתלבט האם להגיע לארץ בגלל מצבה הקשה של הקבוצה ואם יחליט שכן, הוא עשוי לנחות בשבוע הבא בישראל. בשיחה מארצות הברית, אמר היום כץ לוואלה! ספורט: "ברור שהמצב לא טוב. אני אכן מתלבט אם להגיע לישראל. צריך לחשוב מה לעשות כדי לצאת מהמצב הזה". יש לציין שבמועדון ישנם מי שעדיין סבורים שלא צריך לפטר את המאמן.

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
זכה לעידוד מאנשי המועדון אחרי משחק לא טוב. קאלה/אדריאן הרבשטיין

בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהתוצאה ומהתצוגה אמש, כשההגנה ספגה את מירב הביקורות על הקלות בה כבשה מכבי חיפה את השערים. השוער קאלה דרשלר, לו היה חלק בכל השערים שספגה הקבוצה, זכה לעידוד מחלק מאנשי המועדון, שהזכירו שהוא הציל העונה את הקבוצה בכמה משחקים.

השחקנים ואנשי המועדון נראו שפופים בסיום המשחק. "לא נפלנו ממכבי עד הדקה ה-60", אמר אחד מהשחקנים, "אנחנו רק יכולים להצטער על התוצאה. נכנסנו למצב שלא ברור כיצד נצא ממנו. אנחנו מרוסקים".

בלי קשר לזהות המאמן, הקבוצה צפויה להתחזק בשבועות הקרובים לפחות בשני שחקנים חדשים, כשבמקביל אמורים להתבצע גם שחרורים של כמה שחקנים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יואב כץ בעלי הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא מוותר על קלינגר. כץ/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully