וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולס סארספילד זכתה באליפות ארגנטינה

הקבוצה מליניירס ניצחה 0:2 את אוניון וניצלה את הפסדה של לאנוס לריבר כדי לזכות בטורניר האיניסיאל. פריירה כבש צמד

ולס סארספילד זכתה הערב (ראשון) באליפות טורניר האיניסיאל (השם החדש של טורניר האפרטורה) בארגנטינה, לאחר שניצחה 0:2 במגרשה את אוניון סנטה פה, בעוד המתחרה שלה לאנוס הפסידה 1:0 במונומנטל לריבר פלייט. עבור הקבוצה משכונת ליניירס מדובר באליפות תשיעית בהיסטוריה, והשלישית תחת הדרכתו של המאמן המוערך ריקרדו גארקה, שהוביל את הקבוצה גם לזכיות בקלאוסורה 2009 ו-2011. היא סגרה את הסיפור מחזור אחד לסיום, בזכות יתרון של חמש נקודות על פני לאנוס (38 לעומת 33).

פקונדו פריירה שחקן ולס סארספילד. AP
גיבור האליפות של ולס. פקונדו פריירה/AP

מלבד גארקה, האליפות של ולס רשומה קודם כל על שמו של פקונדו פריירה. חלוץ הרכש בן ה-21 הגיע מבנפילד רגע לפני פתיחת העונה, וסיפק את הסחורה מדי שבוע. פריירה, המכונה בארגנטינה צ'וקי (בגלל הדמיון לבובה מסרטי האימה צ'אקי), כבש גם את שני שערי האליפות מול אוניון, כשנגח לרשת בדקה ה-49 וחתם את התוצאה בדקה ה-85 כדי לעלות גם לראשות מלכות השערים בליגה עם 11 כיבושים. מי זוכר שלפני כחצי שנה הוא ירד ליגה עם בנפילד?

את האות לפתיחת בקבוקי השמפניה קיבלו אוהדי ולס רק לאחר סיום המשחק במונומנטל, שם הטוענת לכתר לאנוס הפסידה 1:0 לריבר פלייט, עדיין ללא המאמן החדש רמון דיאס שצפה במשחק מהיציע. רודריגו מורה האורוגוואי הכריע את המשחק בדקה ה-77, כשהקשר גידו פיסארו הורחק משורות לאנוס בתוספת הזמן.

לאחר מחזור הסיום בשבוע הבא, תצא הליגה בארגנטינה לפגרה עד פברואר, אז יחל טורניר הפינאל. אם תהיה מנצחת שונה לטורניר הבא, היא תפגוש את ולס לגמר גדול ביוני.

אוהדי ולס סארספילד. AP
חגיגה בליניירס. אוהדי ולס במשחק האליפות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully