וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "דאנקן היה צריך משחק כזה כדי להיפתח"

2.12.2012 / 22:33

בירושלים החמיאו לפורוורד שהצטיין מול ראשון. בירנבוים: "שיחקנו נגד קבוצה מעולה". אזולאי: "מקווה שנמשיך כך"

הדרבי התל אביבי תפס את מירב תשומת הלב במחזור השמיני, אך שלושה משחקים נוספים ששוחקו הערב (ראשון) העניק כמה הפתעות ומשחקים לא רעים בכלל. הפועל ירושלים ההפכפכה קטעה רצף של שני הפסדים ויצאה עם ניצחון 81:86 על מכבי ראשון לציון בבית מכבי. אליצור אשקלון המתאוששת רשמה ניצחון שני ברציפות, שוב במשחק חוץ קשה, הפעם עם 88:93 על הפועל חולון, עבורה היה זה הפסד רביעי ברציפות. גם גלבוע/גליל מתעוררת אחרי פתיחת עונה גרועה, וגם לה יש ניצחון שני, לאחר שהביסה 70:90 את מכבי אשדוד באולם הביתי בגן נר.

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
אז אולי הניצחון הזה ייצב את השורות? שרון דרוקר/ברני ארדוב

שרון דרוקר: "דאנקן היה צריך משחק כזה כדי להיפתח"

הפועל ירושלים, כאמור, יצאה עם ניצחון חוץ 88:93 על מכבי ראשון לציון בבית מכבי. האדומים נהנו מיכולת שיא של שלושת הזרים שלה - ג'וש דאנקן, ג'ייקוב פולן, קרייג סמית', שנראו מצוין בעיקר במחצית השנייה והיו אלה שהבטיחו לה את הניצחון. מאמן המנצחת, שרון דרוקר, אמר בסיום: " אני חושב שזה היה משחק חשוב בשבילנו וידענו בדיוק מה ההשלכות שלו. כל משחק נותן איזשהו סימן והיום החבר'ה באו מאוד אגרסיביים ונחושים, שיחקו כמו לוחמים. מגיע מחמאות גדולות לשני העוזרים שלי שהכינו אותנו למשחק בצורה יוצאת מן הכלל. רוב הזמן עשינו עבודה טובה. עשינו קצת טעויות בסוף אבל אני חושב שהניצחון היום הגיע לנו. דיברנו על זה שלשחק בבית זה לא נותן שום דבר ולא מבטיח שום דבר".

"היום כבר מבינים שמשחק הוא משחק ולא משנה איפה זה. לפעמים קהל יריב מכניס אותך לריכוז יותר טוב", המשיך דרוקר. "גם הקהל שלנו צריך ליהנות ולראות אותנו משחקים כמו ששיחקנו היום ואני שמח מאוד מהניצחון היום. דאנקן שחקן מאוד ורסטילי, הוא צריך להרגיש נוח במקום שלו. היום הוא היה מצוין ונתן תצוגה מעולה ונתן קליעות גדולות. זה ג'וש, חיכינו לו. הוא היה צריך את המשחק הזה כדי להיפתח. אני מאוד מרוצה מהגארדים שלנו אבל אני רוצה עוד גארד. אנחנו צריכים עוד גארד אבל אני חושב שאנחנו צריכים להוריד עומס מכולם עם עוד שחקן".

ג'וש דאנקן, שהצטיין עם 26 נקודות, אמר: "המפתח לניצחון שלנו היום היה בהגנה. עשינו כמה טעויות אבל עשינו עבודה טובה בלצאת מזה ביחד ועם האגרסיביות שלנו בהגנה הצלחנו לנצח. לא היינו מושלמים היום ועשינו כמה טעויות שנבעו מחוסר תקשורת בינינו. באנו אחרי שני הפסדים רצופים שהיו די קשים אבל זה מראה את האופי של הקבוצה שלנו ושל השחקנים בקבוצה, נשארנו בפוקוס והתאמנו טוב לפני המשחק ואני מקווה שננצל את הניצחון הזה כדי לבנות מומנטום חיובי. אני חושב שהיכולת שלי מלמדת על כך שהמשחק הקבוצתי שלנו היה טוב. יש לנו קבוצה שבה כל שחקן יכול לקלוע ולמזלי היו לי כמה זריקות פנויות היום".

שחקן הפועל ירושלים, ג'וש דאנקן. דרור פיקלני
רבע רביעי נהדר. ג'וש דאנקן/דרור פיקלני

המאמן המפסיד אפי בירנבוים: "שיחקנו נגד קבוצה מעולה ששמה את כל הבעיות מאחורה עם הניסיון שלהם. דיברנו המון על ג'וש דאנקן אבל הוא דפק הצגה היום ולא החטיא כדור. חצי ראשון חזרנו עם הנעורים וחצי שני עם הגנה אבל החטאנו כמה כדורים שעלו לנו במשחק. תמיד שני הצדדים של המגרש חופפים. כמובן שאת ההגנה צריך לשפר ויש לנו הרבה מה לשפר בהתקפה והייתי אומר אותו הדבר אם היינו מנצחים את המשחק. יש לנו דברים שאנחנו צריכים לטפל בהם גם בהתקפה וגם בהגנה ואנחנו נטפל בהם".

אור סולומון: "לפי התוצאה אפשר לראות שחטפנו יותר מדי נקודות. ידענו שג'וש דאנקן הוא שחקן מפתח ולא הצלחנו לעצור אותו אני חושב שכל המשחק נפלנו בחלק ההגנתי ולא נוכל לנצח ככה. לצערנו לא הצלחנו לעצור את סמית' בצבע ואת דאנקן אבל צריך לאסוף את עצמנו ולהתכונן לשבוע הבא".

מאמן בני השרון/הרצליה עדי אזולאי. ברני ארדוב
סימני חיים באשקלון. עדי אזולאי/ברני ארדוב

עדי אזולאי: "מקווה שנמשיך במומנטום הזה"

גם אשקלון מראה סימני חיים. הבוצה הדרומית ממשיכה להתאושש מפתיחת העונה החלשה שלה, ורשמה ניצחון שני ברציפות, עם 88:93 על הפועל חולון בחוץ. מרקי פרי, שהצטרף לקבוצה לפני מספר שבועות, ממשיך להיראות טוב מאוד והיה המצטיין בשורות אשקלון עם 21 נקודות. עדי אזולאי, מאמן אליצור אשקלון החמיא לו בסיום: "הבאנו רכז טוב. פתחנו את המשחק לא טוב וירדנו לחצי אחרי ששיחקנו מבחינה הגנתית לא טוב. הלכנו על השחקנים החכמים בסוף וככה מנצחים משחקים. אני מקווה שנמשיך עכשיו במומנטום החיובי הזה".

על תקרית שהייתה לו עם טוד וורניק, אמר: "משחק בחולון הוא לא פשוט. הייתה עבירה של גילי, ניסיתי לברר מה קרה. השופטים עשו עבודה טובה. במחצית השנייה שיחקנו בזכות הגנה, והסיפוק באשקלון זה אחיעד בוקרא ושימריז שמשחקים לא בגלל שהם מאשקלון. אני מקווה שתהיה לזה המשכיות כי אנחנו רוצים ליצור חיבור עם הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully