וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:1 למאיורקה וסראגוסה, החמצה גדולה לחמד

הקבוצה של קפארוס עם משחק 11 ברציפות ללא ניצחון, הישראלי החמיץ מקרוב. פוסטיגה כבש (16), ויקטור איזן (85)

ברצלונה וריאל מדריד שיחקו כבר אתמול (שבת), והמחזור ה-14 בליגה הספרדית נמשך היום עם ארבעה משחקים, כשבמוקד עמד מפגשה של מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד (90 דקות לכל אחד) מול סראגוסה שהפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה. הקבוצות נפרדו ב-1:1 אחרי שהלדר פוסטיגה (16) כבש ראשון, אבל ויקטור, שהחמיץ מוקדם יותר פנדל, איזן חמש דקות לסיום. מי שהצליחה להשתחל אל המקום הרביעי בטבלה היא בטיס, שהשיגה ניצחון 2:3 בחוץ על לה קורוניה המידרדרת. במשחק שפתח את היום קיבלנו 0:0 מאכזב בין גרנאדה לאספניול. סלטה ויגו ולבנטה נפרדו ב-1:1.

הלדר פוסטיגה שחקן סראגוסה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
כבר היו משוכנעים שהם בדרך לנצח. הלדר פוסטיגה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

מאיורקה - סראגוסה 1:1

מאיורקה ממשיכה להסתבך. הקבוצה של חואקין קפארוס צוללת בתחתית עם משחק מספר 11 ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות ולמרות זאת היא עולה מקום אחד אל המקום ה-17 בטבלה. סראגוסה, שהפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה בליגה, מסיימת לראשונה העונה בתיקו.

בדקה ה-13 נראה היה שהמארחים בדרך הנכונה אחרי שגלן לובנס הורחק בעקבות עבירה ברחבה על אמיליו אנסואה. מאיורקה קיבלה פנדל, אבל ויקטור שבעט החמיץ. למרות החיסרון המספרי, סראגוסה כבשה את השער היחיד במשחק שלוש דקות לאחר מכן: בעיטה חופשית הוגבהה לעבר הרחבה, שני הבלמים התקשו להרחיק והכדור הגיע להלדר פוסטיגה, שכבש מקרוב.

תומר חמד, ששיחק 90 דקות, היה חייב להבקיע את השוויון חצי שעה לסיום אחרי שהחלוץ הישראלי קיבל כדור ממיקאל פריירה, אבל הנגיחה שלו משלושה מטרים הלכה החוצה מול שער חשוף. הסבלנות השתלמה, וחמש דקות לסיום ויקטור, שהחמיץ את הפנדל, קיבל מסירת רוחב מג'ובאני דוס סנטוס והמשיך בנגיחה.

רובן קסטרו שחקן בטיס לפני סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. AP
שני שערים דומים מאוד. רובן קסטרו/AP

לה קורוניה - בטיס 3:2

בטיס המפתיעה המשיכה לעשות צרות ליריבות שלה גם בריאזור, ונראה שהיא התאוששה מצוין מהפסד שרשמה לאחרונה מול סביליה. אחרי שבשבוע שעבר היא עקצה את ריאל מדריד וניצחה אותה, כעת היא רשמה ניצחון שני עם יופי של קאמבק. בטיס פתחה נהדר את המשחק ושש דקות לסיום המחצית הראשונה היא באה על שכרה כשרובן קסטרו נגח את שער היתרון אחרי הגבהה של נאצ'ו. האורחים הכפילו בדקה ה-55 כאשר קסטרו שוב הבקיע, הפעם ברגל, ושוב זה קרה כתוצאה מהגבהה של נאצ'ו.

אלא שדקה בלבד לאחר מכן לה קורוניה חזרה למשחק כאשר ריקי נגח את השער המצמק. הקאמבק של המארחים הגיע כאשר הם השוו ל-2:2 אחרי עוד 11 דקות כששוב ריקי הבקיע, הפעם ברגלו כתוצאה מבעיטה חופשית. אבל הניצחון במשחק היה חתום על שמו של ג'ואל קמפבל, שבדקה ה-76 כבש עם בעיטה מחוץ לרחבה. בזכות הניצחון בטיס עולה למקום הרביעי בטבלה והיא רחוקה רק ארבע נקודות מריאל מדריד.

מיצ'ל שחקן לבנטה. רויטרס
ניצלו מהפסד. מיצ'ל/רויטרס

סלטה ויגו - לבנטה 1:1

שתי הקבוצות נפרדו ללא הכרעה ורשמו תוצאת תיקו שלישית כל אחת. האורחים, שהגיעו אחרי הרביעייה שחטפו מברצלונה, נכנעו בדקה ה-37 לאנריקה דה לוקאס שניצל בישול של לאגו אספאס כדי להבקיע את שער היתרון. אלא שלמרות 18 בעיטות של סלטה ויגו לכיוון השער, לבנטה הצליחה להוציא נקודה עם שער דרמטי דקה לסיום, כאשר מיצ'ל שיגר בעיטה חופשית ורוג'ר המשיך מקרוב פנימה. בעקבות התוצאה, לבנטה נותרת שביעית, סלטה במקום ה-13.

משחק נוסף:

גרנאדה - אספניול 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully