וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג סיימה ב-1:1 מול המבורג

בייסטר העלה את הקבוצה של פינק ליתרון, קיאר איזן. אדלר שוב הצטיין. שלושער לארנאוטוביץ' ב-1:4 של ברמן על הופנהיים

המחזור ה-15 בבונדסליגה ננעל הערב (ראשון) עם המפגש המרתק בין וולפסבורג להמבורג, שהסתיים ב-1:1. עוד לפני כן נערך משחק אחד שהוליד לא מעט עניין וכמות שערים מכובדת. ורדר ברמן הביסה 1:4 את הופנהיים בחוץ, עם שלושער של מרקו ארנאוטוביץ' וקירבו אל סופה את הקדנציה של מרקוס באבל בקבוצה של דימטר הופ.

מרקו ארנאוטוביץ' שחקן ורדר ברמן. GettyImages
שלושער נהדר. ארנאוטוביץ'/GettyImages

הופנהיים - ורדר ברמן 4:1

לפני המשחק דיברו כי מרקוס באבל יילך הביתה אם הקבוצה שלו לא תנצח את ורדר ברמן, מה יקרה עכשיו? נותר רק להמתין. הופנהיים הובסה בבית 4:1 על ידי ורדר ברמן, שנהנתה משלושער של מרקו ארנאוטוביץ', כל הדרך אל המקום השמיני בליגה עם 21 נקודות. הופנהיים במקום ה-16, המקום ממנו הולכים למשחקי מבחן על ההישארות, עם 12 נקודות בלבד.

הקבוצה מצפון גרמניה עלתה ליתרון בדקה ה-21 כשהגבהה של קווין דה ברוין הבלגי מצאה את סבסטיאן פרודל, שנגח פנימה את ה-0:1. ברמן כבשה את השני בדקה ה-29 לאחר שדה ברוין הכניס מסירת עומק לארנאוטוביץ', שבעט בקלות פנימה את ה-0:2. בדקה ה-50 הצליחה הופנהיים לצמק עם שער של סיאד סליחוביץ' לאחר בישול של רוברטו פירמינו. בדקה ה-73 כבשה ברמן את השלישי משער נוסף של ארנאוטוביץ' בבעיטה חופשית נהדרת לחיבורים כדי לקבוע 1:3. בדקה ה-79 השלים החלוץ האוסטרי שלושער לאחר שבעט מזווית קשה לחיבורים לאחר בישול של ג'וזף אקפלה וזה 1:4.

מרקוס באבל מאמן הופנהיים. Alex Grimm, GettyImages
משחקו האחרון כמאמן הופנהיים? באבל/GettyImages, Alex Grimm

וולפסבורג - המבורג 1:1

המפגש בין שתי הקבוצות הצפוניות הוליד כדורגל מצוין ושני שערים, וגם שתי תצוגות טובות של שוערי הקבוצות. בסופו של דבר, הן נפרדו ב-1:1, שאולי מקפח מעט את המארחת שהצליחה כבר לחזור מפיגור ובסופו של דבר הסתפקה בנקודה. המבורג, שניצחה באמצע השבוע שעבר 1:3 את שאלקה, בסך הכל תהיה מרוצה מהנקודה.

הקבוצה של טורסטן פינק עלתה ליתרון בדקה ה-26 לאחר שמסירת עומק מצוינת של ארטיום רודנבס מצאה את מקסימיליאן בייסטר, שנותר לבד מול דייגו בנאליו והכניע אותו די בקלות כדי לקבוע 0:1. הזאבים הצליחו לאזן בדקה ה-68 לאחר שהגבהה מצוינת של מרסל שייפר מצאה את סימון קיאר, שנגח לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1. רנה אדלר, שהיה מצוין, התלונן שנעשתה עליו עבירה בתחילת המהלך, אך השופט לא התרשם מהבקשות.

רנה אדלר שוער המבורג. GettyImages
עוד תצוגה נהדרת. אדלר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully