וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: קרב צמרת באילת

2.12.2012 / 17:55

הקבוצה הדרומית של עודד קטש תארח את דני פרנקו ונתניה. מכבי חיפה הלוהטת תארח את בני הרצליה (19:20, 5+ לייב)

המחזור השמיני בליגת העל יינעל מחר (שני) עם שני משחקים נוספים. בעיר הדרומית בארץ, אילת, תארח הקבוצה המקומית המצוינת של עודד קטש את ברק נתניה שהחלה לאבד גובה בשבועיים האחרונים. לפני המשחק יקבל קטש ביחד עם ג'רום טילמן את תארי מאמן ושחקן החודש בהתאמה. ברוממה תארח מכבי חיפה, שמגיעה עם שלושה ניצחונות רצופים, את בני הרצליה, שמגיעה עם רצף של שלושה הפסדים רצופים.

מאמן הפועל אילת, עודד קטש. מגד גוזני
מאמן חודש נובמבר. עודד קטש/מגד גוזני

הפועל אילת – ברק נתניה (19:15, פריצות ב-5+ לייב)
הקבוצה של עודד קטש מגיעה להתמודדות מול הקבוצה מנתניה אחרי ניצחון חוץ יוקרתי על הפועל תל אביב שקיבע את מעמדה בצמרת הטבלה. באילת מרוצים מאוד מההשתלבות של השחקנים הזרים, והחיבור עם הישראלים, ומאמינים שאם ימשיכו ביכולת הטובה במשחקי הבית, יוכלו להגיע רחוק מאוד העונה. האולם באילת צפוי להיות מלא כאשר ג'רום טילמן יקבל את תואר שחקן חודש נובמבר, וקטש את תואר מאמן החודש.

הריצה הנהדרת של הקבוצה מעיר היהלומים הספיקה כבר להשכח, ובנתניה מחפשים ניצחון כדי לא להגרר לרצף של שלושה הפסדים. המאמן דני פרנקו בחר להמשיך ולרשום את הפורוורד ריימר מורגן לקראת המשחק על חשבונו של ג'ונתן מיטשל, ונראה כי האחרון נמצא בדרכו החוצה מהמועדון. בנתניה מקווים כי מורגן יוריד מעליו את החלודה שנראתה בהפסד הביתי לגלבוע/גליל בשבוע שעבר.

המספר הנוסף

0 – משחקים קיימו ביניהן הקבוצות בליגה הראשונה.

32 – משחקים ברציפות קולע מרקו קילינגסוורת' 10 נקודות או יותר בליגת העל.

101 – נקודות ספגה אילת במחזור השני ממכבי ראשון לציון. בששת המשחקים האחרים ספגה הקבוצה 72 נקודות בלבד בממוצע.

יעמוד למבחן: ג'רום טילמן. הפורוורד של אילת יצטרך להראות טוב מאוד מול הקו הקדמי הקשוח של נתניה, ולהתמודד עם המוניטין שיצר לעצמו וזיכה אותו בתואר שחקן חודש נובמבר.

מכבי חיפה – בני הרצליה (19:20, 5+ לייב)

משחק ההשלמה של מכבי חיפה באמצע השבוע באשדוד הסתבך מעט, אך הירוקים ידעו לצאת עם ידם על העליונה. הרכש החדש והנוצץ, גל מקל, היה רחוק מלהרשים במשחק באשדוד, אך בחיפה הסבירו זאת בשל טרגדיה אישית שעברה על השחקן בבוקר המשחק. כעת, כשבליגה מסמנים אותם כאחת הקבוצות המסוכנות והמוכשרות, יצטרכו הירוקים לעמוד עם הציפיות ולהמשיך במומנטום הנהדר שלהם.

"מאוד חשוב לנו לבוא עם אנרגיות ולהיות ממושמעים בשני צדי המגרש נגד הרצליה", אמר מאמן הירוקים בראד גרינברג לקראת המשחק, "הגבוהים שלנו חייבים לנטרל את הרב פופ, ואנחנו חייבים להגביל את הזריקות הפנויות של רומל בק, הוא קלע נהדר. אנחנו עובדים קשה על כל החלקים במשחק שלנו, צריכים להמשיך להשתפר ורוצים לשחק טוב מול הקהל הביתי שלנו".

שלושה הפסדים רצופים גררו השבוע זעזועים ראשונים במועדון מהרצליה. מילט פלאסיו עזב את ישראל לאחר שאכזב וייתכן שהוא לא יהיה הזר היחיד שלא יסיים כאן את העונה. הרב פופ נמצא בתקופת מבחן, ואילו ג'ומיין ג'ונס איים לעזוב לאחר שהחזיק בהצעה גבוהה מקבוצה טובה יותר באירופה אך שוכנע להשאר בשלב הזה. בהרצליה בינתיים יופיעו למשחק עם שלושה זרים, ובמצב העניינים הנוכחי יקוו להדהים ברוממה.

המספר הנוסף

3 – הפסדים רצופים רשמה בני הרצליה מהמחזור הרביעי.

5 – מששת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחונה של הרצליה.

68.4 – דקות בלבד משחקים הישראלים של מכבי חיפה בממוצע למשחק.

יעמוד למבחן: ג'ומיין ג'ונס. הזר הנהדר והמבטיח של הרצליה הגיע לעונה הזאת כשחקן שחובה לעקוב אחריו, אך בתקופה האחרונה מציג יכולת רעה מאוד. אם לא ירים אותה ומהר, הרצליה תמשיך להפסיד.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully