וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 נקודות ליותם הלפרין בהפסד באיירן מינכן

משחק הבכורה של פשיץ' כמאמן הבווארים הסתיים ב- 72:60 לאלבה ברלין. 5 לנעימי בהפסד טריומף 81:77 מול אניסיי

המחזור העשירי בליגה הספרדית, שנמשך היום (ראשון) לא הביא עימו בשורות חדשות, כשריאל מדריד, שנראית נהדר בפתיחת העונה, רשמה ניצחון עשירי ונותרה מושלמת, לאחר שהביסה 79:94 את סראגוסה. בדומה למשחק מול פנרבחצ'ה-אולקר ביורוליג, גם הפעם הבלאנקוס שיחקו בהילוך ראשון במחצית הראשונה, ונזקקו לרבע אחרון מצוין, בו ניצחו 19:28, שהעניק להם ניצחון קל. ג'ייסי קארול הוביל את רשימת הקלעים של מדריד עם 18 נקודות, רודי פרננדס הוסיף 15, מירזה בגיץ' 14 וניקולה מירוטיץ' הנהדר 11. הנרק נורל קלע 20 נקודות לאורחת.

קאחה לבוראל ממשיכה בנסיונות התאוששות מפתיחת העונה הגרועה שלהם, ורשמה ניצחון שני ברציפות לאחר הניצחון הדרמטי על מילאנו ביורוליג, הפעם עם 69:71 על ברואסה בסן סבסטיאן. הבאסקים נזקקו לסל ניצחון של נמניה בייליצה 30 שניות לסיום. אנדרס נוצ'יוני שוב היה המצטייין בשורות הקבוצה של ז'אן טבק עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים. בראד אולסון היה השחקן השני לקלוע בספרות כפולות כשהוסיף 10, פביאן קוזר תרם תשע. הצגה של חאבי סלגאדו מברואסה, שקלע 27 נקודות כולל 7 מ-8 לשלוש, כולל חמישה אסיסטים, לא הספיקה למארחת.

* צסק"א מוסקבה רשמה ניצחון שישי מתוך שבעה משחקים בליגה המזרח אירופית, לאחר שלא התקשתה להביס 60:83 את ניז'ני נובוגרוד. אטורה מסינה ושחקניו ברחו כבר ברבע הראשון, אותו סיימו ביתרון 10:28, ומשם שייטו לניצחון קליל. סוני ווימס הוביל רשימת קלעים מאוזנת של הרוסים עם 13 נקודות, ולדימיר מיצוב, ויקטור חריאפה וארון ג'קסון הוסיפו 12 כל אחד.

*טריומף מוסקבה, קבוצתו של יובל נעימי, הפסידה הערב 81:77 לאניסיי קרסנוירסק הרוסית בליגה המזרח אירופית. הגארד הישראלי, שבתקופה האחרונה חלה נסיגה קלה ביכולת שלו, לאחר פתיחת עונה נהדרת, עלה ל-14 דקות, בהן קלע 5 נקודות באחוזים רעים (1 מ-5 משתיים, 1 מ-3 מהשדה), הוריד שני ריבאונדים ומסר אסיסט. אנדריי קוטישבסקי הוליך את המנצחת עם 17 נקודות, טווין מקי שוב היה הבולט בשורות טריומף עם 21 נקודות.

* באיירן מינכן ויותם הלפרין ממשיכים להיראות לא טוב. הבווארים השאפתניים מינו במהלך השבוע את סבטיסלב פשיץ' כמאמן, אך לא היה די בכך במפגש המסקרן מול אלבה ברלין, שניצחה 60:72 ב-O2. הלפרין שיחק 24 דקות בהן קלע 4 נקודות (1 מ-2 משלוש נקודות, 1 מ-2 מקו העונשין) ומסר חמישה אסיסטים, כששותפו לקו האחורי טייריס רייס הוליך את באיירן עם 14 נקודות. יאסין אידביהי בלט בשורות אלבה עם 20 נקודות, ניהאד דג'דוביץ' הוסיף 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully