וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 1:2 את ברסט, שני בישולים לבארטון

דיאוורה ואנדרה איוו כבשו, הדרומיים צימקו את הפער מליון לשתי נקודות. בן בסט נעדר. ראן חזרה מ-2:0 לניצחון 2:3 על טרואה

המחזור ה-15 בליגה הצרפתית ננעל הערב (ראשון) עם שלושה משחקים. מארסיי, הטוענת לכתר, כבר עשתה את שלה כשניצחה בברסט 1:2 וצימקה את הפער מהמוליכה ליון לשתי נקודות. ראן מחקה פיגור 2:0 וניצחה 2:3 במשחק דרמטי את טרואה הלפני אחרונה. לוריין ניצחה 0:1 את טולוז במשחק שחתם את המחזור.

אנדרה איוו שחקן מארסיי (אמצע) מול ברסט. AP
חזרו לעצמם אחרי התבוסה לליון. איוו/AP

ברסט - מארסיי 2:1

הקבוצה מדרום צרפת הצליחה להתאושש מההפסד המביש 4:1 בשבוע שעבר לליון עם 1:2 חשוב מאוד בחוץ על ברסט, נטולת עדן בן בסט המוצהב, שירדה למקום ה-14 בטבלה. מארסיי שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-29 והיא שנייה בטבלה. מארסיי עלתה ליתרון בדקה ה-34 כשמסירת רוחב של ג'ואי בארטון מצאה את סולימאן דיאוורה, שבעט מ-16 מטר היישר פנימה את ה-0:1. בדקה ה-42 הצליחה המארחת לאזן כשצ'רליסון בנסחופ נגח פנימה כדור שנהדף על ידי סטיב מנדאנדה, בעקבות קרן מוצלחת. בדקה ה-56 הצליחה מארסיי לכבוש את שער הניצחון, כשהפעם זה היה אנדרה איוו, שניצל בישול נוסף של ג'ואי בארטון כדי לכבוש את השני ולקבוע 1:2.

ג'ואי בארטון (משמאל), מארסיי, מול קאמל שאפני, ברסט. David Vincent, AP
שני בישולים. בארטון מול שאפני/AP, David Vincent

טרואה - ראן 3:2

שלושה ימים אחרי שהדיחה אותה ברבע גמר גביע הליגה עם ניצחון דרמטי 1:2, ראן חזרה לטרואה ושוב פעם ניצחה הודות לשער דרמטי לקראת הסיום, אלא שבמקרה הזה ידעה לחזור מפיגור של 2:0 לניצחון חוץ גדול. סטפן דרביון בישל לבנג'מין ניבה בדקה ה-24 ונגח בעצמו את השני בדקה ה-40, אבל המחצית השנייה הייתה כולה של ראן. רומן אלסנדריני הפנטסטי, שכבש את שער הניצחון ביום חמישי, צימק בבעיטה חופשית בדקה ה-48, ז'וליאן פרה השווה בשער מבריק בדקה ה-82 וג'ונתן פיטרויפה בעט בשמאל אל הרשת והכריע את המשחק במתפרצת בדקה ה-89. הילד הצעיר קורנטן ז'אן, שחגג שער ראשון בבוגרים נגד ראן בגביע הליגה, הורחק בתוספת הזמן במשחק הבכורה שלו בליג 1.

רומן אלסנדריני שחקן ראן (שלישי משמאל). רויטרס
מהפך מרשים. רומן אלסנדריני והחברים/רויטרס

לוריין - טולוז 0:1

הסגולים קיוו להתקרב לצמרת ולהמשיך את המומנטום מהניצחון הגדול על טולוז, אך רשמו הפסד רביעי בחמישה משחקים. שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בלה מוסטואר הסתיימו בתיקו, אבל הפעם בנג'מין קורנייה סידר לקבוצה של כריסטיאן גורקוף ניצחון עם שער בדקה ה-45. הקשר שהגיע מדיז'ון קיבל כדור מז'רמי אליאדייר ובעט מ-12 מטרים כדור שעלי אהמדה היה חייב לעצור והדף לשערו. שוער טולוז דווקא היה מצוין לפני כן, ועד הסיום מנע מהמארחים להגדיל את התוצאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully