וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 0:1 את פאלרמו, 1:5 לנאפולי

הנראזורי עם ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים. לאציו ניצחה 1:2 את פארמה, רומא עם 1:3 בסיינה. נאפולי תישאר שנייה

היום (ראשון) נמשך המחזור ה-15 בסרייה A האיטלקית ואחרי שמילאן ויובנטוס שיחקו בסוף השבוע, הן פינו את מקומן לשאר הגדולות. ראשונה עלתה למגרש נאפולי, שהביסה 1:5 את פסקארה בביתה של האחרונה ושמרה על המקום השני. גם אינטר חזרה לנצח עם 0:1 קשה מאוד מול פאלרמו. לאציו ניצחה 1:2 את פארמה ורומא חזרה מפיגור ל-1:3 בסיינה. פיורנטינה סיימה ב-2:2 עם סמפדוריה במשחק שנעל את המחזור.

שחקן נאפולי גוקאן אינלר חוגג שער. רויטרס
שתי פצצות מחוץ לרחבה. אינלר/רויטרס

פסקארה - נאפולי 5:1

ניצחון החוץ הקליל של נאפולי הבטיח לה שבוע נוסף במקום השני בסרייה A, תוך שהיא שומרת על מרחק של שתי נקודות בלבד מהמוליכה יובנטוס. גוקאן אינלר כבש אחרי תשע דקות בבעיטה חזקה מ-18 מטר ומארק האמשיק הכפיל בדקה ה-15. בירקיר ביארנסון אמנם צימק בנגיחה איכותית בדקה ה-18, אבל לא יותר. במחצית השנייה אדינסון קבאני הבקיע את השערים מספר 9 ו-10 שלו בליגה (58 בפנדל ו-63) ואינלר שפצח בחגיגה, גם חתם אותה עם עוד בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה בדקה ה-78. פסקארה האומללה סופרת כבר 30 שערי חובה והיא עדיין נועלת את הטבלה.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר. Claudio Villa, GettyImages
סוף סוף חזרו לנצח. פלאסיו/GettyImages, Claudio Villa

אינטר - פאלרמו 0:1

ברכות לאנדראה סטרמאצ'וני ולקבוצה שלו. אינטר חזרה לנצח בליגה, אחרי שלושה משחקים ולמעשה מאז הניצחון הענק על יובנטוס בחוץ. זה לא היה מרשים בכלל והושג בזכות שער עצמי, אבל בסופו של דבר אינטר ניצחה 0:1 את פאלרמו ושיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-31 נקודות. ערן זהבי נכנס בדקה ה-78 אצל המפסידה.

הנראזורי כבשו את השער בדקה ה-74, וגם זה היה בשער עצמי. אנדראה ראנוקיה העביר מסירת רוחב מאגף ימין לתוך הרחבה, ודווקא סנטיאגו גרסיה נגע בזה, שינה כיוון וקבע 0:1. איזה שער עצמי אומלל.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו. AP
כבש את התשיעי שלו בליגה, אבל נפצע. קלוזה/AP

לאציו - פארמה 1:2

הקבוצה של ולדימיר פטקוביץ' עם ניצחון ליגה שני ברציפות וניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים, כשגם המשחק היחיד בו לא ניצחה היה ב-0:0 מול יובנטוס בחוץ, תוצאה טובה בשבילה. ללאציו יש גם בשורות רעות, בדמות הפציעה של מירוסלב קלוזה שהוחלף במחצית הראשונה.

לאציו עלתה ליתרון בדקה ה-25 אחרי שמיקאל סיאני הגיע לכדור והסיט אותו אל עבר ג'וזפה ביאבה שבעט חזק מאוד מחמישה מטר למשקוף ופנימה את ה-0:1. השני הגיע בדקה ה-34 לאחר שאלברו גונסאלס הכניס מסירת עומק למירוסלב קלוזה, שנותר לבד מול אנטוניו מיראנטה, והכניע אותו כדי לקבוע 0:2 עם השער התשיעי שלו בליגה העונה. בדקה ה-43 ספגו הרומאים אבידה משמעותית, כשמירוסלב קלוזה נפצע והוחלף. ולדימיר פטקוביץ' ודאי מקווה שהחלוץ הגרמני לא ייעדר זמן רב מדי. פארמה צימקה בדקה ה-66 משער של אישק בלפודיל, לאחר שהחמיץ פנדל וכבש את הכדור החוזר.

סטפן סאביץ' שחקן פיורנטינה. AP
לא בכל יום בלם מבקיע צמד. סטפן סאביץ'/AP

פיורנטינה - סמפדוריה 2:2

הוויולה רצו לחזור למקום השלישי, אך בסופו של דבר יכולים להיות מרוצים מנקודה שהאריכה את רצף המשחקים שלהם ללא הפסד בליגה לתשעה. איש המשחק מבחינת פיורנטינה היה הבלם סטפן סאביץ', שהגיע בקיץ ממנצ'סטר סיטי. המונטנגרי נגח את הראשון שלו במדי הקבוצה בדקה ה-22 אחרי קרן של בורחה ואלרו, אבל מנגד ענה לו המונטנגרי של סמפדוריה, ננאד קרסטיצ'יץ', שציין את שער הבכורה שלו בדקה ה-48 ותיקן החמצה מהמחצית הראשונה. סמפ לא גילתה רגשי נחיתות בארטמיו פרנקי וכבר הריחה ניצחון ראשון שם מאז 2004 כשגונסאלו רודריגס, מלך השערים של שחקני ההגנה בליגה, כבש דווקא לשערו הוא בדקה ה-72. אולם שלוש דקות לאחר מכן סאביץ' נגח את השני שלו בעקבות כדור חופשי של מנואל פסקואל, וקבע חלוקת נקודות. שקודראן מוסטפי הצעיר הורחק משורות האורחים לקראת הסיום.

מטיה דסטרו שחקן רומא. AP
צמד נהדר. דסטרו/AP

סיינה - רומא 3:1

הקבוצה מהבירה מתחילה להראות קצת אופי. רומא הצליחה לרשום ניצחון שני ברציפות בליגה, עם 1:3 בחוץ על סיינה החלשה, לאחר שחזרו מפיגור בזכות צמד של מטיה דסטרו וסימונה פרוטה הוותיק. הג'יאלורוסי עם 26 נקודות במקום השישי.

סיינה עלתה ליתרון בדקה ה-26 לאחר שקרן של פרנצ'סקו ואליאני מצאה את נטו, שנגח מחמישה מטר פנימה את ה-0:1. שער ראשון לבלם הברזילאי במדי סיינה אי פעם. רומא מצאה את השוויון בדקה ה-63 כשהגבהה של אלסנדרו פלורנצי מצאה את מטיה דסטרו, שנגח מקרוב פנימה את ה-1:1. בדקה ה-86 הצליחה רומא להשלים את המהפך כשכדור חזר אל סימונה פרוטה מהגנת המארחת והקשר בן ה-35 בעט לפינה מ-16 מטר פנימה את ה-1:2. דסטרו כבש את השלישי בתוספת הזמן, לאחר מתפרצת שנגמרה במסירת רוחב מצוינת של מיראלם פיאניץ' וזה 1:3.

משחקים נוספים:

אודינזה - קליארי 1:4
לאודינזה: רוברטו פריירה (34), גבריאלה אנג'לה (39), דנילו (48), ג'ובאני פסקוואלה (66), לקליארי: דניאלה דוסנה (80)

גנואה - קייבו 4:2
אלברטו פאלוסקי (14, פנדל, 22 ו-45), אדריאן סטויאן (89), לגנואה: סעיד אחמד סעיד (40), בושקו ינקוביץ' (56)

בולוניה - אטאלנטה 1:2
לבולוניה: אלסנדרו דיאמנטי (16), מאנולו גביאדיני (70), לאטאלנטה: חרמן דניס (50)

פיורנטינה - סמפדוריה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully